Gå til innhold

Nå begynner kaoset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumme unger.

Helt enig - de må skjønne at å sitte i en regjering med 2 andre partier er kompromisser, kompromisser, kompromisser.

Dessuten syns jeg de var ilojale som ikke gikk internt med sine bekymringer.

Skrevet

Det verste som kan skje SV er jo at de må stå til ansvar for at politikken deres ikke kan føres i virkeligheten. Ikke rart de svetter. Så få dem nå for pokker inn i en regjering, så vi kan få slutt på tullet.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

At ikke du kan bruke tida din til annet enn dette j*vla patetiske gnålet ditt! Etter fire år med noe som for meg så nokså kaotisk ut syns jeg at vi kan slippe gnål fra tapere som deg (=forsmådde Venstrefolk) til den nye regjeringa har fått tid til å dannes og får gjort noe.

Skrevet

At ikke du kan bruke tida din til annet enn dette j*vla patetiske gnålet ditt! Etter fire år med noe som for meg så nokså kaotisk ut syns jeg at vi kan slippe gnål fra tapere som deg (=forsmådde Venstrefolk) til den nye regjeringa har fått tid til å dannes og får gjort noe.

jeg er slett ikke forsmådd - så du ikke tallene? :-)

Er det gnål å være i opposisjon også nå da? -da skal du nok behøve å slite med meg i 4 år til, minst! :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

jeg er slett ikke forsmådd - så du ikke tallene? :-)

Er det gnål å være i opposisjon også nå da? -da skal du nok behøve å slite med meg i 4 år til, minst! :-)

Hva Venstre som sådan gjør vet jeg ikke, men dette patetiske gnålet du har kommet med etter valget her på DOL tjener ikke akkurat saken din, hva den enn måtte være. At du skal mase sånn om en regjering som ikke en gang har satt i gang arbeidet sitt er nesten litt urkomisk, men bevares, det er du som blir taperen på DOL av dette.

Og rent personlig syns jeg ikke tallene til Venstre, om det er de du sikter til, var så vanvittig imponerende. Men det er klart, et parti som har ligger rundt sperregrensen i så mange år er nok fornøyd med smuler.

Skrevet

Hva Venstre som sådan gjør vet jeg ikke, men dette patetiske gnålet du har kommet med etter valget her på DOL tjener ikke akkurat saken din, hva den enn måtte være. At du skal mase sånn om en regjering som ikke en gang har satt i gang arbeidet sitt er nesten litt urkomisk, men bevares, det er du som blir taperen på DOL av dette.

Og rent personlig syns jeg ikke tallene til Venstre, om det er de du sikter til, var så vanvittig imponerende. Men det er klart, et parti som har ligger rundt sperregrensen i så mange år er nok fornøyd med smuler.

Å bruke betegnelsen "taper" i denne sammenhengen, og spesiellt "taperen på dol" gjør at det som kunne vært en saklig mening og kritikk tar fra deg all seriøsitet. Når flisa svarer tilbake på skittkastingen din helt saklig og blidt, så burde det gå opp et lys for deg.

"..........................................."

Skrevet

Leste i en annen avis at Ballo ville sette munnkurv på han rogalands-SV'eren med det fæle lange håret.Langeland?

Ikke så greit for SV'erne og plutselig få regjeringsansvar.

Skrevet

Å bruke betegnelsen "taper" i denne sammenhengen, og spesiellt "taperen på dol" gjør at det som kunne vært en saklig mening og kritikk tar fra deg all seriøsitet. Når flisa svarer tilbake på skittkastingen din helt saklig og blidt, så burde det gå opp et lys for deg.

Dette er jeg ikke enig i! Syns etter hvert at flisas mening har kommet klart frem, og det blir anmassende om hun fortsetter denne agendaen sin mot noe vi ikke har sett hvordan kommer til å fungere. Jeg vil tro ordet taper er ment som "å tape på", ikke at flisa er en taper i seg selv. Det hum kommer med er allerede forutsigbart og kjedelig, og man har forlengst sett hva hun mener. At hun gjentar seg selv til det kjedsommelige og har tenkt å fortsette med dette i fire år i følge henne selv kommer hun garantert til å tape på! Det hun maler om er jo noe vi ikke en gang har sett konturene av enda, kun medias vås og hang til å blåse opp ting som flisa mer enn villig viderebringer her.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Du har nok misforstått min bruk av ordet taper i denne sammenhengen. Det var ikke personlig til flisa som sådan, men til valgtaperne som ikke har gjort annet enn å sutre etter valget. Jeg burde nok srevet et lengre og klarere innlegg hvor dette kom klarere frem.

Skrevet

Dette er jeg ikke enig i! Syns etter hvert at flisas mening har kommet klart frem, og det blir anmassende om hun fortsetter denne agendaen sin mot noe vi ikke har sett hvordan kommer til å fungere. Jeg vil tro ordet taper er ment som "å tape på", ikke at flisa er en taper i seg selv. Det hum kommer med er allerede forutsigbart og kjedelig, og man har forlengst sett hva hun mener. At hun gjentar seg selv til det kjedsommelige og har tenkt å fortsette med dette i fire år i følge henne selv kommer hun garantert til å tape på! Det hun maler om er jo noe vi ikke en gang har sett konturene av enda, kun medias vås og hang til å blåse opp ting som flisa mer enn villig viderebringer her.

"At hun gjentar seg selv til det kjedsommelige og har tenkt å fortsette med dette i fire år i følge henne selv kommer hun garantert til å tape på"

Hvis vi skal nekte folk det, så er det ganske mange høyrevridd her inne som også må knebles.

"............................................."

Skrevet

"At hun gjentar seg selv til det kjedsommelige og har tenkt å fortsette med dette i fire år i følge henne selv kommer hun garantert til å tape på"

Hvis vi skal nekte folk det, så er det ganske mange høyrevridd her inne som også må knebles.

Sant nok! Men de har jo tapt allerede. ;-)

Skrevet

Hvorfor er du så personlig? :) - syns du ikke politikk er interessant?

Klart man ikke holder med den nye rød-grønnregjeringen, hadde jg gjort det, hadde jeg stemt på en av dem.

:)

Skrevet

de fleste her er jo egentlig ganske så forutsigbare - og jeg syns det er morsommere med litt politikk enn med BARE matoppskrifter, enda der er jeg også veldig forutsigbar - hehe.........Fedongnål :)

Skrevet

de fleste her er jo egentlig ganske så forutsigbare - og jeg syns det er morsommere med litt politikk enn med BARE matoppskrifter, enda der er jeg også veldig forutsigbar - hehe.........Fedongnål :)

Enig i det :-)

"......................................"

Skrevet

Det blir nok tungt for SV å måtte begynne å vise ansvar.

Det er heldigvis noen i partiet som forstår at det de nå beslutter ikke bare er "papirøvelser" og protester, men at det nå faktisk vil få reelle konsekvenser - og som de må stå til ansvar for.

For nå blir også SV tvunget til å ta konsekvensene av en virkelig verden, og ikke bare den urealistiske utopien de har basert store deler av sin politikk på....

Og DET er jo bra...:-)

Skrevet

he-he....du høres jaggu mer ut som taperen sjøl...:-)

Skrevet

Unnskyld meg men hva mener du med "før de har satt i gang arbeidet sitt"?

Det arbeidet ble satt i gang lenge før valgkampen startet, og nå legges de siste stenene på plass.

At opposisjonen har sitt å si til det kartet regjeringspartiene nå er i gang med å tegne (sammen og/eller hver for seg) er en selvfølge - og ikke minst en helt naturlig del av politikken.

Ikke minst er det viktig å si ifra FØR resultatet viser at det er gått til helvete - og ikke etter.

For det er selvfølgelig vesentlig viktigere å kunne si at "hva var det vi sa" - enn det er å bli beskyldt for kun å være etterpåklok, hvis man kun kritiserer et dårlig resultat når det foreligger.

Såpass burde man kunne forvente at de fleste forstår.....

Skrevet

:-) Godt sagt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...