Gjest Sint på han som gjorde det! Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg er så heldig å ha et bad som ikke kan brukes p.g.a at sluken er fyllt med betong. Lang historie, men idioten som jeg leide til å pusse opp badet har iallefall gitt meg tilbake penger. Har heldigvis to bad, men det kunne jo vært greit å etterhvert ta i bruke begge. Men hvordan får jeg bort betongen/avrettingsmassen som tetter sluken. Er redd for å bruke verktøy til å banke nedi der, det er vel rør og diverse som kan bli ødelagt, og jeg har nødig lyst til å ta opp igjen hele gulvet. Noen som har tips? 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Det er går å borre det ut, så det blir hull og vannet kan renne ut. Men det må borres forsiktig så røret ikke ødelegges, men det er fullt mulig:-) Det kan også brukes hammer og meisel. Jeg hadde nok brukt begge deler. Men alt må gjøres med forsiktighet. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Forslår at du låner deg en liten Hilti-meislemaskin. Med litt forsiktighet går det veldig bra og fjerne avrettningsmasse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.