Gå til innhold

Fjerne betong

Gjest Sint på han som gjorde det!

Anbefalte innlegg

Gjest Sint på han som gjorde det!
Skrevet

Jeg er så heldig å ha et bad som ikke kan brukes p.g.a at sluken er fyllt med betong. Lang historie, men idioten som jeg leide til å pusse opp badet har iallefall gitt meg tilbake penger.

Har heldigvis to bad, men det kunne jo vært greit å etterhvert ta i bruke begge.

Men hvordan får jeg bort betongen/avrettingsmassen som tetter sluken. Er redd for å bruke verktøy til å banke nedi der, det er vel rør og diverse som kan bli ødelagt, og jeg har nødig lyst til å ta opp igjen hele gulvet.

Noen som har tips?

Skrevet

Det er går å borre det ut, så det blir hull og vannet kan renne ut. Men det må borres forsiktig så røret ikke ødelegges, men det er fullt mulig:-)

Det kan også brukes hammer og meisel. Jeg hadde nok brukt begge deler. Men alt må gjøres med forsiktighet.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Forslår at du låner deg en liten Hilti-meislemaskin.

Med litt forsiktighet går det veldig bra og fjerne avrettningsmasse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...