Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid,dette var ike planlagt men jeg vil beholde barnet.

Det som bekymrer meg VELDIG er at jeg har festet en GOD del i sommer..med både alkohol og amfetamin..er kjempe redd for hva dette kan ha gjort med fosteret..er det blitt skadet tror du..?kan jeg beholde det?

Mvh VELDIG BEKYMRET

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198494-graviditet-og-narkotika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge før du ble gravid festet du og brukte du amfetamin da?

Stort sett så tåler foster veldig mye, og er foster skadet så mye at det ikke er forenelig med liv, så ender det aller oftest med en spontanabort.

Hvis jeg forstår deg rett, så har du nylig blitt gravid, og denne festingen var i sommer(sommerferien?). I så fall kan du nok føle deg ganske trygg.

Det viktigste er at du ikke gjør det igjen.

Gratulerer med graviditeten!

Hvor lenge før du ble gravid festet du og brukte du amfetamin da?

Stort sett så tåler foster veldig mye, og er foster skadet så mye at det ikke er forenelig med liv, så ender det aller oftest med en spontanabort.

Hvis jeg forstår deg rett, så har du nylig blitt gravid, og denne festingen var i sommer(sommerferien?). I så fall kan du nok føle deg ganske trygg.

Det viktigste er at du ikke gjør det igjen.

Gratulerer med graviditeten!

hei..tusen takk for svar..nå ble jeg faktisk litt roligere..ifølger min siste menstruasjon er jeg ca 10 uker på vei.skal på ultralyd idag,så gleder meg til det..;)tusen takk igjen..;)

Mvh Missamor

hei..tusen takk for svar..nå ble jeg faktisk litt roligere..ifølger min siste menstruasjon er jeg ca 10 uker på vei.skal på ultralyd idag,så gleder meg til det..;)tusen takk igjen..;)

Mvh Missamor

Så spennende. Fortell etterpå hvordan det var!!!

Hva sier legen din?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...