Gå til innhold

Per Olaf Lundteigen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det flere her som har lagt merke til hvor forandret SP-veteran Per Olaf Lundteigen har blitt i det siste? Jeg så han på tv under en debatt i valgkampen, og fyren har jo gjennomgått en fullstendig "makeover". Borte er de superstygge brillene han har gått rundt med i alle år...og frisyren har blitt kort og moteriktig. Fyren er jo faktisk ganske kjekk!

Hva skyldes så de store forandringene? Er han blitt skilt og har funnet seg en ny kone? Eller er det slik at Mr. Lundteigens image-skifte er ledd i forberedelsene til en ministerpost i den nye regjeringen? Kledelig var det i alle fall!

Skrevet

Ja, ikke sant! Jeg så det også, han så helt annerledes ut. Nesten kjekk, som du sier.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hehe har ikke sett så nøye på ham men kom til å tenke på de morsomme debattene mellom Lundteigen og Øyangen i "gamle dager"...

Lundteigen? No, Lundteigen!? LUNDTEIGEN!!!

Skrevet

Ja, jeg tenkte det samme da jeg så ham på TV fra et utemøte i en duell med Høyre.

Mann med stil!

Skrevet

Forøvrig en skikkelig god politiker, frittalende og fargerik, som snakker fra levra. Forøvrig har jeg ikke så mye til overs for partiet han representerer.

Skrevet

Ja, jeg tenkte det samme da jeg så ham på TV fra et utemøte i en duell med Høyre.

Mann med stil!

frustrert eller? hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...