Aryane Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg begynte å blø neseblod for en stund siden og løp ut på badet for å hente papir, på veien må jeg ha kommet til å søle en bloddråpe på døren, oppdaget det nå, noen tips til hvordan jeg kan få det vekk? 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 prøv med rent vann - kaldt. Så kan du vaske den med grønnsåpe om det ikke går av. 0 Siter
Cumbria Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Prøv Scotchs sine "tryllesvamper"... De er helt utrolige. Koster ikke all verden, kjøpes i 2-pack på bla. Kiwi. Tar tusjflekker og annet fra nesten alle overflater. 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Prøv Scotchs sine "tryllesvamper"... De er helt utrolige. Koster ikke all verden, kjøpes i 2-pack på bla. Kiwi. Tar tusjflekker og annet fra nesten alle overflater. åja! - så gøy å høre om noen som har prøvd de - skal jaggu ha de i beredskap. Mitt lille barnebarn finner på mye rart....) 0 Siter
amber sun Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Prøv Scotchs sine "tryllesvamper"... De er helt utrolige. Koster ikke all verden, kjøpes i 2-pack på bla. Kiwi. Tar tusjflekker og annet fra nesten alle overflater. Ja, sånne er supre! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Prøv Scotchs sine "tryllesvamper"... De er helt utrolige. Koster ikke all verden, kjøpes i 2-pack på bla. Kiwi. Tar tusjflekker og annet fra nesten alle overflater. De får jeg også prøve. 0 Siter
Speak Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Grønnsåpe pleier å fungere på treverk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.