flisa Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg har dette: http://www.gullsmedbrekke.no/images/FlatRose.jpg 0 Siter
Gregga Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Vi begynte i sin tid å samle på "Romance". Det er det fineste synes jeg. Men å si at jeg har bestikk er en overdrivelse, har 12 teskjeer, kakespade. Her i huset spiser vi mest fingermat:-) Også har jeg en haug fra hvert prestegjeld - arv etter foreldre, besteforeldre, tanter etc. Kan dekke til 12 der tror jeg, men det er i hvertfall 3 forskjellige mønstre - er veldig modernes det *nikker* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Glemte å gå inn på linken din, nå så jeg at du hadde flat rose. Gitt at jeg har opphøyd rose synes jeg naturligvis at ditt sølvbestikk er veldig fint også! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Den ene snuppa har Opphøyd rose, den andre husker jeg ikke - og vi har Tele. Synes de vi har i hus er finest, selvsagt, men det betyr ikke at annet sølv ikke er fint! 0 Siter
Speak Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Prinsesse. Personlig liker jeg ikke så mye dill dall som du har på ditt. 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Vi begynte i sin tid å samle på "Romance". Det er det fineste synes jeg. Men å si at jeg har bestikk er en overdrivelse, har 12 teskjeer, kakespade. Her i huset spiser vi mest fingermat:-) Også har jeg en haug fra hvert prestegjeld - arv etter foreldre, besteforeldre, tanter etc. Kan dekke til 12 der tror jeg, men det er i hvertfall 3 forskjellige mønstre - er veldig modernes det *nikker* hehe - har bare skjeer og kakespade jeg.... jeg bruker å si til min mor: "jeg syns det er viktigere med mat til 12 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Er det normalt at "alle" har sølvbestikk??? Personlig synes jeg det er styggt og ikke minst "kjerringaktig" å samle på slik... Sa nei når mormor i sin tid ville kjøpe inn til meg.... Jeg liker bedre finbestikk som Hardanger-i Norsk stål Men smak og behag... 0 Siter
Gjest rett fra levra Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Unnskyld, men jeg synes ikke dette var et fint bestikk(ja,jeg vet jeg er frekk)! Jeg selv har billigste variant fra Ellos, ekte stål 0 Siter
Gjest rett fra levra Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Er det normalt at "alle" har sølvbestikk??? Personlig synes jeg det er styggt og ikke minst "kjerringaktig" å samle på slik... Sa nei når mormor i sin tid ville kjøpe inn til meg.... Jeg liker bedre finbestikk som Hardanger-i Norsk stål Men smak og behag... Enig med deg Pimpi! 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Unnskyld, men jeg synes ikke dette var et fint bestikk(ja,jeg vet jeg er frekk)! Jeg selv har billigste variant fra Ellos, ekte stål hehe - Jeg har dette bestikket som jeg legger frem til FOLK: http://www.glassmagasin.no/Stål/Menu/bildermenu/bestik5.jpg det heter MENU og er sprekt...syns jeg -bruker svære limegrønne tallerkner og lilla duk.... 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Er det normalt at "alle" har sølvbestikk??? Personlig synes jeg det er styggt og ikke minst "kjerringaktig" å samle på slik... Sa nei når mormor i sin tid ville kjøpe inn til meg.... Jeg liker bedre finbestikk som Hardanger-i Norsk stål Men smak og behag... Jeg samler ikke -har bare noen skjeer og kakespade Samler derimot på dette: http://www.glassmagasin.no/Stål/Menu/bildermenu/bestik5.jpg 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Enig med deg Pimpi! Det enkle er ofte det beste hehe 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 hehe - Jeg har dette bestikket som jeg legger frem til FOLK: http://www.glassmagasin.no/Stål/Menu/bildermenu/bestik5.jpg det heter MENU og er sprekt...syns jeg -bruker svære limegrønne tallerkner og lilla duk.... Pøsj, jeg vil ha bestikk som er godt å holde i, det ser ikke dette ut til å være. Selv har jeg Maya, det er kraftig og har gode skaft til mine revmatikerfingre. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Pøsj, jeg vil ha bestikk som er godt å holde i, det ser ikke dette ut til å være. Selv har jeg Maya, det er kraftig og har gode skaft til mine revmatikerfingre. :-) Det er faktisk veldig godt å holde i! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg har Odel, finner ikke noe godt bilde av det på nettet, men det er enkelt og pent synes jeg. Er ikke så glad i bestikk med mye mønster på. 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Jeg har Odel, finner ikke noe godt bilde av det på nettet, men det er enkelt og pent synes jeg. Er ikke så glad i bestikk med mye mønster på. Egentlig startet jeg nå en tråd med et tema som interesserer meg midt på ryggen! - hehe 0 Siter
Gjest rett fra levra Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 hehe - Jeg har dette bestikket som jeg legger frem til FOLK: http://www.glassmagasin.no/Stål/Menu/bildermenu/bestik5.jpg det heter MENU og er sprekt...syns jeg -bruker svære limegrønne tallerkner og lilla duk.... Har du Dracula på besøk da eller? *lol 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Egentlig startet jeg nå en tråd med et tema som interesserer meg midt på ryggen! - hehe *Hehe* Jeg har en del teskjeer, noe serveringsbestikk som kompottskje, kakespade og paispade og ostehøvel, ikke noe "spisebestikk". Synes det er veldig pent og det er koselig å ha det. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Egentlig startet jeg nå en tråd med et tema som interesserer meg midt på ryggen! - hehe hehe, må virkelig si at sølvbestikk interesserer meg midt i ryggen også, men likevel drev jeg å søkte på forskjellige bilder av opphøyd rose istad, bilder som jeg tenkte å legge ut her men kom aldri så langt - det ble for kjedelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.