malita Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Noen som skal på caravanmessa i Lillestrøm i helgen?? Eller er det for harry?? Jeg personlig ELSKER campinglivet og skal selvfølgelig på messa! 0 Siter
Gjest jordrotta Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Ja vi skal inn for å myse. Det blir morsomt. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Hm...fikk lyst på ny vogn..! Blir vel helt syk av å ta en tur dit, men høres veldig spennende ut. Mye har forandret seg siden vi byttet, i 1998. 0 Siter
malita Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Hm...fikk lyst på ny vogn..! Blir vel helt syk av å ta en tur dit, men høres veldig spennende ut. Mye har forandret seg siden vi byttet, i 1998. He,he,he... Vi byttet i 2002 men blir vel helt syk alikevel! Det er så mye lekkert!!! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg synes "caravan" høres harry ut, men det er ikke derfor jeg ikke skal dit. Det har mer med mitt forhold til campingplasser å gjøre. Kunne aldri tenkt meg å dra på en vogn heller :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg synes "caravan" høres harry ut, men det er ikke derfor jeg ikke skal dit. Det har mer med mitt forhold til campingplasser å gjøre. Kunne aldri tenkt meg å dra på en vogn heller :-) Dra på en vogn, nei, det kunne ikke jeg tenke meg heller. MEN, en fast plass i første rekke ved sjøen og orkesterplass til flott utsikt til brygge og båtliv, det er "livet" det. Terrasse på 30kvm. utenfor forteltet, mange koselige sommerblomster, grillkrok og helt usjenert, ingen går forbi oss foran eller på siden av plassen. Varmt/kaldt vann inne, kjøleskap, mikrobølgeovn, gode svanemadrasser, wc, t.o.m dusj om vi vil bruke den (eller gå i fellesanlegget). Stort kjøleskap i forteltet + koselig møblement og utebord/stoler på to steder med partytelt over det ene, ja, jeg har det ikke bedre andre steder om sommeren!! Legger til at noe latmannsliv er det ikke, har fine tur og joggemuligheter og flott badestrand noen minutters gange unna. Små badeviker før det om vi bare skal ned å ta kveldsbadet. 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Skulle så gjerne ha vært der i år også, men har desverre jobbehelg... Men jeg får trøste meg med at en kan jo ikke kjøpe ny vogn hvert år. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Dra på en vogn, nei, det kunne ikke jeg tenke meg heller. MEN, en fast plass i første rekke ved sjøen og orkesterplass til flott utsikt til brygge og båtliv, det er "livet" det. Terrasse på 30kvm. utenfor forteltet, mange koselige sommerblomster, grillkrok og helt usjenert, ingen går forbi oss foran eller på siden av plassen. Varmt/kaldt vann inne, kjøleskap, mikrobølgeovn, gode svanemadrasser, wc, t.o.m dusj om vi vil bruke den (eller gå i fellesanlegget). Stort kjøleskap i forteltet + koselig møblement og utebord/stoler på to steder med partytelt over det ene, ja, jeg har det ikke bedre andre steder om sommeren!! Legger til at noe latmannsliv er det ikke, har fine tur og joggemuligheter og flott badestrand noen minutters gange unna. Små badeviker før det om vi bare skal ned å ta kveldsbadet. Det høres fint ut hvis man har en sånn plassering. Bortsett fra at det kryr av folk hele dagen, og man må være stille om kvelden/natten :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det høres fint ut hvis man har en sånn plassering. Bortsett fra at det kryr av folk hele dagen, og man må være stille om kvelden/natten :-) Kryr av folk....føler det ikke sånn. Jeg må gå til toalettanlegget, butikken på plassen eller hente vann for å se folk jeg. Vi har "nabo" kun på den ene siden, en enslig og rolig mann. Kan vel kanskje si det kryr av folk på brygga jeg skrev om (særlig når makrellen kommer), men de ser ikke inn til vår terrasse derfra, vi ligger litt høyere. Trivlig skue med andre ord for oss fra vår plass. At det må være stille kl.23 og om natta er ikke noe problem for oss for er ikke noe nattmennesker. Deilig om morgenene vet du :-) God helg! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Kryr av folk....føler det ikke sånn. Jeg må gå til toalettanlegget, butikken på plassen eller hente vann for å se folk jeg. Vi har "nabo" kun på den ene siden, en enslig og rolig mann. Kan vel kanskje si det kryr av folk på brygga jeg skrev om (særlig når makrellen kommer), men de ser ikke inn til vår terrasse derfra, vi ligger litt høyere. Trivlig skue med andre ord for oss fra vår plass. At det må være stille kl.23 og om natta er ikke noe problem for oss for er ikke noe nattmennesker. Deilig om morgenene vet du :-) God helg! Problemet mitt er vel ikke at jeg har så stort behov for å bråke etter 23, mer at jeg ikke kan ;-) Dessuten er jeg litt rastløs, og foretrekker annen form for ferie. Men jeg ser det fine med å være på sånne plasser, særlig for barn. Må være en drømmesommer med venner, lek og moro hele dagen. God helg til deg også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.