amber sun Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 "Jeg er søt, jeg er liten, jeg er rene sukkerbiten!" Åå den var søt, hvorfor hadde jeg ikke den på mitt russekort? Husker ikke hva jeg hadde jeg men mener å huske det var litt mer vulgært "Husker ikke hva jeg hadde jeg men mener å huske det var litt mer vulgært " hehe det tviler jeg ikke på 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 "Husker ikke hva jeg hadde jeg men mener å huske det var litt mer vulgært ;)" Hvorfor ble ingen av oss overrasket nå? ;o) Nei si det? 0 Siter
mum Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Kunnskap er makt, men bløff gjør samme nytten. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg er ikke full så lenge jeg greier å ligge på gulvet uten å holde meg fast Jeg kan motstå alt unntatt fristelser Det var mine, tror jeg.. 0 Siter
Gjest flickan i Havanna Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Husker best denne: "Examen Artium, hvem er det?" Eller denne: "Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter kommer hvor som helst de vil!" 0 Siter
Alana Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 På mitt sto det: "En kvinne uten mann er som en fisk uten sykkel." Bono synger; "A woman needs a man like a fish needs a bicycle..." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Jeg hadde noe sånt som: Jeg er så tørst!!! Er det ingen som har en vannblemme en gang??!?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.