Gå til innhold

Dette ga meg en ide til en veldig interessant tråd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vannvittig vondt å lese under tråden "jeg gråter"..

Hva syns du er passende straff til mennesker som forgriper seg på og voldtar barn??

Skrevet

Jeg blir så sinna når jeg leser sånt at for min del kunne de steines til døden.

Skrevet

Uten en rettferdig rettsska?

Og hva med alle de som blir uskyldig dømt? Det er jo mange saker i rettssystemet nå der uskyldige personer som ble dømt på 80/90-tallet blir renvasket.

Litt kjipt om vi finner ut at vi har steinet masse uskyldige mennesker. Eller?

Skrevet

Og hva med alle de som blir uskyldig dømt? Det er jo mange saker i rettssystemet nå der uskyldige personer som ble dømt på 80/90-tallet blir renvasket.

Men Petter Smart da, nå skulle ikke dette bli en diskusjon om dødstraff eller ikke.

Likevel VISSTE jeg at noen skulle kommentere innlegget mitt med å prate om det å bli uskylding dømt og bla bla bla.

Som jeg sa i første innlegg, når jeg leser om sånne saker blir jeg så sint at jeg synes gjerningsmannen ikke fortjener noe bedre.

Forøvrig spurte malita om hva vi synes slike mennesker som gjør sånt burde få som straff, ergo tok jeg ikke stilling til graden uskyldighet her.

Skrevet

Finnes ikke grove nok straffer for sånt.

Men balleklipping med sløv neglesaks kanskje?

Skrevet

Det er nok mange av de som blir renvasket nå som ikke er så reine likevel.

Høyden for å straffe slike forbrytelser er høy og småunger skal huske detaljer som skjedde for mange mnd siden a la fargen på kjole og hva de spiste til middag dagen før.

Skrevet

Har ikke lest tråden, men det burde være 40 års fengsel i utgangspunktet. Det begrunner jeg med at livet til ett barn blir ødelagt for alltid, altså kanskje i 80 år.

Skrevet

Henge dem etter balla midt i byen så alle kan kaste stein og spytte på dem?

Skrevet

Et svært balltre - oppi....hver dag i 100 år -litt større balltre for hver gang.

Skrevet

Ingen straff som blir satt av en domstol er streng nok!!

Sett fyren i ei falleferdig løe, skru pi...n fast i tvinne.

Gi idioten den sløveste kniven som kan oppdrives.

Tenn på løa (det vil jeg gjøre! ) Så får han ta et valg - kutte av stellet eller brenne opp!

Gapestokk på torvet i byen/på stedet gutten bor. La han stå til han råtner, i mellomtiden kan de/vi som vil, gjøre hva de/vi vil med krypet.

Skrevet

Balltre. Torpedo. Lemlesting. Spiker gjennom pikken og knuste baller (hammer er en fin ting).

Skrevet

Eller som Britney en gang imponerte med å si... "Jeg er for dødsstraff, sånn at de lærer til neste gang"

Skrevet

Eller som Britney en gang imponerte med å si... "Jeg er for dødsstraff, sånn at de lærer til neste gang"

HEHE!!!

Skrevet

Balltre. Torpedo. Lemlesting. Spiker gjennom pikken og knuste baller (hammer er en fin ting).

Helt enig...! Og foreldrene til barnet skulle fått førsterett til å gjøre det de ville med dette dyret..!

Skrevet

Men Petter Smart da, nå skulle ikke dette bli en diskusjon om dødstraff eller ikke.

Likevel VISSTE jeg at noen skulle kommentere innlegget mitt med å prate om det å bli uskylding dømt og bla bla bla.

Som jeg sa i første innlegg, når jeg leser om sånne saker blir jeg så sint at jeg synes gjerningsmannen ikke fortjener noe bedre.

Forøvrig spurte malita om hva vi synes slike mennesker som gjør sånt burde få som straff, ergo tok jeg ikke stilling til graden uskyldighet her.

Om de er skyldige eller ikke er en helt annen diskusjon!!

Jeg mente DEN skyldige!!!

Jeg syns dødstraff er å slippe for billig unna, men fengsle dem er flott. Slike blir ikke pent behandlet i fengsel!!

Sperr de inne og la de bli voldtatt og mishandlet av andre fanger dag ut og dag inn!!!

Og la gjerne foreldrene og øverig familie til disse stakkars barna få gjøre ALT de trenger også!!

Jeg for min del, som mamma, hadde trengt at noen torturerte og voldtok ham for meg, men jeg ville selv gjerne hatt fornøyelsen av å se ham inn i øynene og sagt hva jeg mente før jeg hadde spyttet ham i ansiktet og skutt ham!!!

De stakkars, stakkars ungene som opplever dette får hele barndommen og til dels voksenlivet ødelagt!! LANG straff for et uskyldig barn!!

Og alle som elsker dette barnet lider med!!!

Hva faan i h...er slike mennesker bygget av!!!??

Skrevet

Om de er skyldige eller ikke er en helt annen diskusjon!!

Jeg mente DEN skyldige!!!

Jeg syns dødstraff er å slippe for billig unna, men fengsle dem er flott. Slike blir ikke pent behandlet i fengsel!!

Sperr de inne og la de bli voldtatt og mishandlet av andre fanger dag ut og dag inn!!!

Og la gjerne foreldrene og øverig familie til disse stakkars barna få gjøre ALT de trenger også!!

Jeg for min del, som mamma, hadde trengt at noen torturerte og voldtok ham for meg, men jeg ville selv gjerne hatt fornøyelsen av å se ham inn i øynene og sagt hva jeg mente før jeg hadde spyttet ham i ansiktet og skutt ham!!!

De stakkars, stakkars ungene som opplever dette får hele barndommen og til dels voksenlivet ødelagt!! LANG straff for et uskyldig barn!!

Og alle som elsker dette barnet lider med!!!

Hva faan i h...er slike mennesker bygget av!!!??

"Om de er skyldige eller ikke er en helt annen diskusjon!!

Jeg mente DEN skyldige!!!"

Les innlegget mitt igjen, jeg_vet_du mente det og svarte derfor slik jeg gjorde.

Skrevet

"Om de er skyldige eller ikke er en helt annen diskusjon!!

Jeg mente DEN skyldige!!!"

Les innlegget mitt igjen, jeg_vet_du mente det og svarte derfor slik jeg gjorde.

Jada jeg mente ikke svaret til deg, skjønte at det var det du mente, Skrev bare hele innlegget mitt i et "jafs".

Skrevet

Helt ærlig synes jeg livstid i fengsel, og kjemisk kastrering er passende straff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...