Gjest wonderinggil Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Hvordan er miljøet blant disse gotherne i samfunnet vårt? Hvilke moralske standpunkt har de? Tenker på feks. tema som sex, alkohol, narkotika osv 0 Siter
tiliti Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Mitt inntrykk er at de er like forskjellige som alle andre. Finnes ekstremister i alle mulige retninger, der også. Og folk som ikke tenker på noe ekstremt i det hele tatt, men liker det triste, melankolske, og klesstilen. etc etc. 0 Siter
Gjest Grønn hjerne Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Henger meg på tråden din med mere spørsmål Bruker "gotherne" spessielle navn, altså om det er noen norske navn som er mer "gothiske" enn andre navn? Øhh, hva er egentlig "gothere"? er det noe sånt norrønskt, eller er det rockere/satandyrkere? 0 Siter
mAd Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 I den gjengen jeg vandra i, i min "mørke periode" (som min far kaller det, hehe), var vi stort sett som vi er nå, bare yngre og med en forkjærlighet for mørk musikk og mørke klær. Noen var jo av det ekstreme slaget som var livredde for å smile i offentlighet, og som kutta seg og grinte på fester og sånn, herregud, men mesteparten av oss var veldig normale 0 Siter
Gjest Grønn hjerne Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 I den gjengen jeg vandra i, i min "mørke periode" (som min far kaller det, hehe), var vi stort sett som vi er nå, bare yngre og med en forkjærlighet for mørk musikk og mørke klær. Noen var jo av det ekstreme slaget som var livredde for å smile i offentlighet, og som kutta seg og grinte på fester og sånn, herregud, men mesteparten av oss var veldig normale Kansje du kan svare på mine spørsmål under her oxo da? 0 Siter
mAd Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Henger meg på tråden din med mere spørsmål Bruker "gotherne" spessielle navn, altså om det er noen norske navn som er mer "gothiske" enn andre navn? Øhh, hva er egentlig "gothere"? er det noe sånt norrønskt, eller er det rockere/satandyrkere? Av folk som kaller seg "gothere" finner du allslags mennesker. Noen velger å kalle seg andre navn, andre vil synes dette er bare teit. Gothere er gjerne folk som liker å kle seg i mørke klær, og hører på "mørk" musikk (jeg liker mye av den musikken selv om det er lenge siden jeg så på meg selv som "gother"). Og såntno. Det er noen som vil si at man ikke er "ekte" (ojj som jeg bruker hermetegn her;) med mindre man gjør sånn og sånn, og andre som igjen vil si at disse er helt på trynet og at folk må få kalle seg hva de vil. Hvis jeg ser en gjeng svartkledde mennesker, med sort hår, blonder, silkeskjørt/skjorte og tung, mørk sminke, så ser jeg på dem som gothere. They are everywhere 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Mange av dem har i hvert fall god musikksmak! 0 Siter
Gjest erthaa Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 I den gjengen jeg vandra i, i min "mørke periode" (som min far kaller det, hehe), var vi stort sett som vi er nå, bare yngre og med en forkjærlighet for mørk musikk og mørke klær. Noen var jo av det ekstreme slaget som var livredde for å smile i offentlighet, og som kutta seg og grinte på fester og sånn, herregud, men mesteparten av oss var veldig normale grinte??? 0 Siter
citoyen Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg driver en gothklubb som arrangerer konserter og lignende. Medlemmene våre er like forskjellige som alle andre, de har ulike moralske verdier og ulike politiske standpunkter. Det eneste de fleste har felles er en forkjærlighet for gothrock. Mange kler seg i svart, men slett ikke alle. 0 Siter
favn Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Av folk som kaller seg "gothere" finner du allslags mennesker. Noen velger å kalle seg andre navn, andre vil synes dette er bare teit. Gothere er gjerne folk som liker å kle seg i mørke klær, og hører på "mørk" musikk (jeg liker mye av den musikken selv om det er lenge siden jeg så på meg selv som "gother"). Og såntno. Det er noen som vil si at man ikke er "ekte" (ojj som jeg bruker hermetegn her;) med mindre man gjør sånn og sånn, og andre som igjen vil si at disse er helt på trynet og at folk må få kalle seg hva de vil. Hvis jeg ser en gjeng svartkledde mennesker, med sort hår, blonder, silkeskjørt/skjorte og tung, mørk sminke, så ser jeg på dem som gothere. They are everywhere Gothere er lekre på film, men sminken sitter lissom ikke like bra irl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.