Gå til innhold

miljøet blant "gotherne"

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggil
Skrevet

Hvordan er miljøet blant disse gotherne i samfunnet vårt? Hvilke moralske standpunkt har de? Tenker på feks. tema som sex, alkohol, narkotika osv

Skrevet

Mitt inntrykk er at de er like forskjellige som alle andre.

Finnes ekstremister i alle mulige retninger, der også. Og folk som ikke tenker på noe ekstremt i det hele tatt, men liker det triste, melankolske, og klesstilen. etc etc.

Gjest Grønn hjerne
Skrevet

Henger meg på tråden din med mere spørsmål :)

Bruker "gotherne" spessielle navn, altså om det er noen norske navn som er mer "gothiske" enn andre navn?

Øhh, hva er egentlig "gothere"? er det noe sånt norrønskt, eller er det rockere/satandyrkere?

Skrevet

I den gjengen jeg vandra i, i min "mørke periode" (som min far kaller det, hehe), var vi stort sett som vi er nå, bare yngre og med en forkjærlighet for mørk musikk og mørke klær. Noen var jo av det ekstreme slaget som var livredde for å smile i offentlighet, og som kutta seg og grinte på fester og sånn, herregud, men mesteparten av oss var veldig normale :)

Gjest Grønn hjerne
Skrevet

I den gjengen jeg vandra i, i min "mørke periode" (som min far kaller det, hehe), var vi stort sett som vi er nå, bare yngre og med en forkjærlighet for mørk musikk og mørke klær. Noen var jo av det ekstreme slaget som var livredde for å smile i offentlighet, og som kutta seg og grinte på fester og sånn, herregud, men mesteparten av oss var veldig normale :)

Kansje du kan svare på mine spørsmål under her oxo da?

Skrevet

Henger meg på tråden din med mere spørsmål :)

Bruker "gotherne" spessielle navn, altså om det er noen norske navn som er mer "gothiske" enn andre navn?

Øhh, hva er egentlig "gothere"? er det noe sånt norrønskt, eller er det rockere/satandyrkere?

Av folk som kaller seg "gothere" finner du allslags mennesker. Noen velger å kalle seg andre navn, andre vil synes dette er bare teit.

Gothere er gjerne folk som liker å kle seg i mørke klær, og hører på "mørk" musikk (jeg liker mye av den musikken selv om det er lenge siden jeg så på meg selv som "gother"). Og såntno. Det er noen som vil si at man ikke er "ekte" (ojj som jeg bruker hermetegn her;) med mindre man gjør sånn og sånn, og andre som igjen vil si at disse er helt på trynet og at folk må få kalle seg hva de vil.

Hvis jeg ser en gjeng svartkledde mennesker, med sort hår, blonder, silkeskjørt/skjorte og tung, mørk sminke, så ser jeg på dem som gothere. They are everywhere ;)

Skrevet

grinte???

Skrevet

Jeg driver en gothklubb som arrangerer konserter og lignende. Medlemmene våre er like forskjellige som alle andre, de har ulike moralske verdier og ulike politiske standpunkter. Det eneste de fleste har felles er en forkjærlighet for gothrock. Mange kler seg i svart, men slett ikke alle.

Skrevet

Av folk som kaller seg "gothere" finner du allslags mennesker. Noen velger å kalle seg andre navn, andre vil synes dette er bare teit.

Gothere er gjerne folk som liker å kle seg i mørke klær, og hører på "mørk" musikk (jeg liker mye av den musikken selv om det er lenge siden jeg så på meg selv som "gother"). Og såntno. Det er noen som vil si at man ikke er "ekte" (ojj som jeg bruker hermetegn her;) med mindre man gjør sånn og sånn, og andre som igjen vil si at disse er helt på trynet og at folk må få kalle seg hva de vil.

Hvis jeg ser en gjeng svartkledde mennesker, med sort hår, blonder, silkeskjørt/skjorte og tung, mørk sminke, så ser jeg på dem som gothere. They are everywhere ;)

Gothere er lekre på film, men sminken sitter lissom ikke like bra irl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...