Gå til innhold

Bush må tisse ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hehe, jeg også "verdens mektigste mann" må spørre om lov til å gå på do :)

En annen ting jeg stusset på er at han blander store og små bokstaver. Dysleksi?

Skrevet

En annen ting jeg stusset på er at han blander store og små bokstaver. Dysleksi?

Det gjør jeg også av og til om jeg har det travelt, men jeg har ikke dysleksi fordet. :o)

Skrevet

Mener faktisk å huske at jeg har lest at han har dysleksi jeg - men jeg er litt usikker.

Skrevet

Det der er sikkert konstruert - ingen filmer vel inn på en lapp sånn - det ville jo vært umoralskt og ikke verdig en avis å slå opp i det hele tatt.

Gjest Tror alt jeg leser
Skrevet

Det er den største ikke-saken jeg har hørt om.

På dette forumet blir alt slukt rått:0)

Skrevet

Det er den største ikke-saken jeg har hørt om.

Sant eller ikke så var den jo litt morsom.

Skrevet

Sant eller ikke så var den jo litt morsom.

Syns du det? er det galt av Bush å måtte tisse? - Det er vel ikke noe som er verre enn å være pissatrengt (kom nettopp hjem etter lang itur helt sprengt i blæra og tenkte på Bush) :)

Jeg tror ikke på den historien der -at noen får se til å oome inn på en personlig lapp skrevet til en annen - det er bare for frekt! :)

tenk om han fikk magasjuke! hehe

Gjest DET hadde jeg ikke trudd
Skrevet

Næh guri, tisser Bush å altså !

Skrevet

Næh guri, tisser Bush å altså !

å herregud!

*rister oppgitt på hodet*

Gjest Nei, moro, ja
Skrevet

Han hadde nok spiste noe ugga bugga og hadde magetrøbbel! hehe, tenk så arti om han satt der å bare holdt så meget han kunne.

Skrevet

Ser for meg klasserommet fra hine hårde dager hvor vi rekte opp hånda: Lærer, kan jeg få gå på do?

Skrevet

Ser for meg klasserommet fra hine hårde dager hvor vi rekte opp hånda: Lærer, kan jeg få gå på do?

Gjør de ikke det lenger da? joooo - men ikke på ungdomsskolen - der får de ikke gå i timen -for det foregår narkohandel på toalettene - det er tider det gitt! :)

Skrevet

Gjør de ikke det lenger da? joooo - men ikke på ungdomsskolen - der får de ikke gå i timen -for det foregår narkohandel på toalettene - det er tider det gitt! :)

hehe, joda, de gjør kanskje det. Men det er lenge siden jeg gikk på skolen, og ikke har jeg barn heller så jeg vet lite om det.

Gjest sol etter regn
Skrevet

..Om det er sant; ganske så fortvilet situasjon da, sitte der i FN's sikkerhetsråd og måtte sprengmasse på do??!

Hva gjør man? Må man, så må man... men som leder av et av verdens mektigste land skal man vel ha med seg alt.. Blir jo ikke akkurat lagt _lite_ merke til om han stikker en liten tur ut. hehe.. stakkars fyr.. *nesten sympati* (men bare nesten) ;)

Skrevet

Syns du det? er det galt av Bush å måtte tisse? - Det er vel ikke noe som er verre enn å være pissatrengt (kom nettopp hjem etter lang itur helt sprengt i blæra og tenkte på Bush) :)

Jeg tror ikke på den historien der -at noen får se til å oome inn på en personlig lapp skrevet til en annen - det er bare for frekt! :)

tenk om han fikk magasjuke! hehe

Han må da få gå på do når han må han også..

Skrevet

Stakkar! Ikke greit å være verdens mektigste mann og få presseoppslag for dette!

Skrevet

Da jeg var yngre var det noen som ertet meg litt fordi jeg er av dem som støtt og stadig løper på do. Dette har faktisk gitt meg litt "komplekser" for det, jeg hater å spørre etter toalettet, men må jo rett som det er bare gjøre det da! Derfor synes jeg det er riktig så flott å se at også verdenslederne av og til må be om å få lette litt på trykket! Vi er alle bare mennesker:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...