Gå til innhold

Overvektige og respekt

Anbefalte innlegg

Gjest høyre og sånt
Skrevet

Jeg hører stadig overvektige sier at folk ikke lenger respekterer dem etter at de har lagt på seg. De opplever å bli behandlet som dumme og blir sett ned på. Dette rammer spesielt kvinner.

Da skjønner jeg ikke hvorfor Høyre er forbauset over sin tilbakegang. Hvordan kan de forvente å bli tatt som seriøse med en overvektig, kvinnelig leder?

Gjest høyre og sånt
Skrevet

heh - hvor har du hørt dette?

Himmeloghav - ser du ikke slankekrigen f.eks.??

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Himmeloghav - ser du ikke slankekrigen f.eks.??

Sånt interesserer meg ikke så det har fått meg hus forbi.

Men det var utsagnet ditt jeg hengte meg opp i. Hvor har du hørt dette sa du?:-/

Skrevet

Sånt interesserer meg ikke så det har fått meg hus forbi.

Men det var utsagnet ditt jeg hengte meg opp i. Hvor har du hørt dette sa du?:-/

Jeg har også hørt flere eks-overvektige si at de ble møtt med en helt annen respekt når de gikk ned i vekt. Uten at jeg kan si nøyaktig hvem som sa det. *Glemsk*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har også hørt flere eks-overvektige si at de ble møtt med en helt annen respekt når de gikk ned i vekt. Uten at jeg kan si nøyaktig hvem som sa det. *Glemsk*

Jeg hadde ikke sjanset å påstå det om f.eks. Erna Solberg eller Gisle Hannemyr.

Hørt sånt tull:-)

Gjest Feit megge
Skrevet

Mangel på respekt kan jeg bekrefte.

Var på danskebåten og i en trappegang til diskotekt møtte jeg en ukjent ungutt som skrek til meg: Hva i helvete gjør du her da di feite megge?

Skrevet

*Hehe* Nei - er man partileder har nok mange respekt for en i alle fall.

Skrevet

Jeg tror ikke du har hørt dette, jeg tror du konstruerte hele dette innlegget bare for å slenge dritt på Erna. Dust!

Skrevet

Var på danskebåten og i en trappegang til diskotekt møtte jeg en ukjent ungutt som skrek til meg: Hva i helvete gjør du her da di feite megge?

På danskebåten er alle feite, eller?

*til Danmark å kjøpe flesk*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Gisle er sikkert en grei kar han! :o)

Det vet jeg faktisk ikke:-/

Gjest Feit megge
Skrevet

På danskebåten er alle feite, eller?

*til Danmark å kjøpe flesk*

Hvorfor i all verden sier du det? Finnes andre grunner til å ta båt til Danmark.Dessuten finnes alle kroppsstørrelser der også som ellers i samfunnet.

Skrevet

Hvorfor i all verden sier du det? Finnes andre grunner til å ta båt til Danmark.Dessuten finnes alle kroppsstørrelser der også som ellers i samfunnet.

Jeg har sett at minst 80% er feite der, seriøst.

De fleste drar for å drekke og kjøpe feit mat og snop.

Skrevet

Gisle Hanemyr har da stort sett respekt blant oss nerder :-)

"........................................"

Gjest Feit megge
Skrevet

Jeg har sett at minst 80% er feite der, seriøst.

De fleste drar for å drekke og kjøpe feit mat og snop.

Javel, jeg har ikke lagt merke til det. Men poenget mitt var utsagnet fra unggutten til meg.Uansett om danskebåten er full av feite folk så mener jeg det er mangel på respekt å snakke slik til folk.

Skrevet

Jeg antar du ner ung. Jeg fikk slengt sårende bemerkninger etter meg i ungdommen. I moden alder har jeg ikke merket noe særlig til respekt eller manglende respekt i mine tykkeste perioder. Jeg tar det vel ikke så tungt lenger heller, og er da heller ikke smellfeit...

Skrevet

Javel, jeg har ikke lagt merke til det. Men poenget mitt var utsagnet fra unggutten til meg.Uansett om danskebåten er full av feite folk så mener jeg det er mangel på respekt å snakke slik til folk.

Det hadde han sagt om du ikke var tykk også -alle eldre damer er feite megger i følge sånne gutter :)

Gjest Feit megge
Skrevet

Jeg antar du ner ung. Jeg fikk slengt sårende bemerkninger etter meg i ungdommen. I moden alder har jeg ikke merket noe særlig til respekt eller manglende respekt i mine tykkeste perioder. Jeg tar det vel ikke så tungt lenger heller, og er da heller ikke smellfeit...

Jeg var 48 år da dette skjedde. Smellfeit er jeg vel ikke, og ikke tar jeg det tungt heller. Skriver det bare som et eksempel på hva folk kan slenge ut av seg til mennesker som er noen nummer for store.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...