Gjest høyre og sånt Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg hører stadig overvektige sier at folk ikke lenger respekterer dem etter at de har lagt på seg. De opplever å bli behandlet som dumme og blir sett ned på. Dette rammer spesielt kvinner. Da skjønner jeg ikke hvorfor Høyre er forbauset over sin tilbakegang. Hvordan kan de forvente å bli tatt som seriøse med en overvektig, kvinnelig leder? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 heh - hvor har du hørt dette? 0 Siter
Gjest høyre og sånt Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 heh - hvor har du hørt dette? Himmeloghav - ser du ikke slankekrigen f.eks.?? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Himmeloghav - ser du ikke slankekrigen f.eks.?? Sånt interesserer meg ikke så det har fått meg hus forbi. Men det var utsagnet ditt jeg hengte meg opp i. Hvor har du hørt dette sa du?:-/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Sånt interesserer meg ikke så det har fått meg hus forbi. Men det var utsagnet ditt jeg hengte meg opp i. Hvor har du hørt dette sa du?:-/ Jeg har også hørt flere eks-overvektige si at de ble møtt med en helt annen respekt når de gikk ned i vekt. Uten at jeg kan si nøyaktig hvem som sa det. *Glemsk* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg har også hørt flere eks-overvektige si at de ble møtt med en helt annen respekt når de gikk ned i vekt. Uten at jeg kan si nøyaktig hvem som sa det. *Glemsk* Jeg hadde ikke sjanset å påstå det om f.eks. Erna Solberg eller Gisle Hannemyr. Hørt sånt tull:-) 0 Siter
Gjest Feit megge Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Mangel på respekt kan jeg bekrefte. Var på danskebåten og i en trappegang til diskotekt møtte jeg en ukjent ungutt som skrek til meg: Hva i helvete gjør du her da di feite megge? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg hadde ikke sjanset å påstå det om f.eks. Erna Solberg eller Gisle Hannemyr. Hørt sånt tull:-) *Hehe* Nei - er man partileder har nok mange respekt for en i alle fall. 0 Siter
Gjest Bigbig Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg tror ikke du har hørt dette, jeg tror du konstruerte hele dette innlegget bare for å slenge dritt på Erna. Dust! 0 Siter
Gjest Bigbig Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Mangel på respekt kan jeg bekrefte. Var på danskebåten og i en trappegang til diskotekt møtte jeg en ukjent ungutt som skrek til meg: Hva i helvete gjør du her da di feite megge? På danskebåten er alle feite, eller? *til Danmark å kjøpe flesk* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 *Hehe* Nei - er man partileder har nok mange respekt for en i alle fall. Hadde ikke utfordra GH heller jeg: http://www.computerworld.no/index.cfm/fuseaction/artikkel/id/7085 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Hadde ikke utfordra GH heller jeg: http://www.computerworld.no/index.cfm/fuseaction/artikkel/id/7085 Gisle er sikkert en grei kar han! ) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Gisle er sikkert en grei kar han! ) Det vet jeg faktisk ikke:-/ 0 Siter
Gjest Feit megge Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 På danskebåten er alle feite, eller? *til Danmark å kjøpe flesk* Hvorfor i all verden sier du det? Finnes andre grunner til å ta båt til Danmark.Dessuten finnes alle kroppsstørrelser der også som ellers i samfunnet. 0 Siter
Gjest Bigbig Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Hvorfor i all verden sier du det? Finnes andre grunner til å ta båt til Danmark.Dessuten finnes alle kroppsstørrelser der også som ellers i samfunnet. Jeg har sett at minst 80% er feite der, seriøst. De fleste drar for å drekke og kjøpe feit mat og snop. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg hadde ikke sjanset å påstå det om f.eks. Erna Solberg eller Gisle Hannemyr. Hørt sånt tull:-) Gisle Hanemyr har da stort sett respekt blant oss nerder :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Feit megge Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg har sett at minst 80% er feite der, seriøst. De fleste drar for å drekke og kjøpe feit mat og snop. Javel, jeg har ikke lagt merke til det. Men poenget mitt var utsagnet fra unggutten til meg.Uansett om danskebåten er full av feite folk så mener jeg det er mangel på respekt å snakke slik til folk. 0 Siter
fresja Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Mangel på respekt kan jeg bekrefte. Var på danskebåten og i en trappegang til diskotekt møtte jeg en ukjent ungutt som skrek til meg: Hva i helvete gjør du her da di feite megge? Jeg antar du ner ung. Jeg fikk slengt sårende bemerkninger etter meg i ungdommen. I moden alder har jeg ikke merket noe særlig til respekt eller manglende respekt i mine tykkeste perioder. Jeg tar det vel ikke så tungt lenger heller, og er da heller ikke smellfeit... 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Javel, jeg har ikke lagt merke til det. Men poenget mitt var utsagnet fra unggutten til meg.Uansett om danskebåten er full av feite folk så mener jeg det er mangel på respekt å snakke slik til folk. Det hadde han sagt om du ikke var tykk også -alle eldre damer er feite megger i følge sånne gutter 0 Siter
Gjest Feit megge Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg antar du ner ung. Jeg fikk slengt sårende bemerkninger etter meg i ungdommen. I moden alder har jeg ikke merket noe særlig til respekt eller manglende respekt i mine tykkeste perioder. Jeg tar det vel ikke så tungt lenger heller, og er da heller ikke smellfeit... Jeg var 48 år da dette skjedde. Smellfeit er jeg vel ikke, og ikke tar jeg det tungt heller. Skriver det bare som et eksempel på hva folk kan slenge ut av seg til mennesker som er noen nummer for store. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.