Gjest Amy second Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Hehe, vet det er sært å si, men kan noen oversette til svensk? Kjæresten min er en jente... 0 Siter
Gjest Svennson Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Du får inte penetrera mej utan att min flickvenn gjør det samma!sssssssssssss! 0 Siter
Gjest Amy second Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Du får inte penetrera mej utan att min flickvenn gjør det samma!sssssssssssss! Neeeh.. finnes det ikke en mer erotisk måte å si det på? 0 Siter
Gjest Svennson Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Neeeh.. finnes det ikke en mer erotisk måte å si det på? Jeg tror du får gå inn på et annet og mer egnet forum, dette ble for sterk kost her. *prippen* 0 Siter
Prozak Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Du får inte penetrera mej utan att min flickvenn gjør det samma!sssssssssssss! "Du får inte penetrera mej utan att min flickvenn gjør det samma!" Det blir jo: Du får ikke penetrere meg uten at kjæresten min (jente) gjør det samme. Den blir litt...rar :-) "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Du får inte knulla mej utan min flickven! Stakkaren får altså ikke knulle deg uten å knulle dama di også? "..........................................." 0 Siter
Gjest Sjarmoren Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Du får inte suga av mig utan min tjei. Jag tycker att sätta på er båda 0 Siter
Kjersti S Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Du får inte knulla mej utan min flickven! Stakkaren får altså ikke knulle deg uten å knulle dama di også? "..........................................." Blir ikke betydningen av denne setningen "du får ikke knulle meg, men kjæresten min"? Vil det ikke være riktigere å si f.eks. "Du får inte knulla mig om du inte också knullar min flickvän"? Eller noe sånt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Blir ikke betydningen av denne setningen "du får ikke knulle meg, men kjæresten min"? Vil det ikke være riktigere å si f.eks. "Du får inte knulla mig om du inte också knullar min flickvän"? Eller noe sånt? *Hehe* Det tror jeg du har rett i! 0 Siter
Prozak Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Blir ikke betydningen av denne setningen "du får ikke knulle meg, men kjæresten min"? Vil det ikke være riktigere å si f.eks. "Du får inte knulla mig om du inte också knullar min flickvän"? Eller noe sånt? Jo, det stemmer nok :-) "......................................" 0 Siter
Gjest Svennson Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 "Du får inte penetrera mej utan att min flickvenn gjør det samma!" Det blir jo: Du får ikke penetrere meg uten at kjæresten min (jente) gjør det samme. Den blir litt...rar :-) "..........................................." Det var meningen også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.