Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er min inatt ja, og nå har jeg fått øyne OG en overarm - det var en godt trent overarm gitt, og må si han var bra tanned! :)

Og du hadde rett, han hadde et sexy blikk ;)

Ja ikke sant? jeg ser sånt med en gang. Og blikket hans var sexy ;)

Men det er jeg som ahr booket ham inatt, altså!

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

25

• amber sun

20

• Mary Poppins

12

• hare1365380455

9

Skrevet

Å nei du, nå er det snart min tur! ;)

ps. nå har jeg fått bilde også! øyne og overarm ;)

Overarmen var ganske så snæksen, ikke sant ;)

Skrevet

Overarmen var ganske så snæksen, ikke sant ;)

Ja snæksen er ordet ;)

Og jeg trodde jeg hadde bestilt han jeg, men da er han hvertfal min imorgen da! Jepp!

Skrevet

Ja snæksen er ordet ;)

Og jeg trodde jeg hadde bestilt han jeg, men da er han hvertfal min imorgen da! Jepp!

Jeg lot såvidt Lurulf få ham på besøk etter at hun hadde vært hos annegunn med søvnstøv. men ikke før tidligst klokka fem

Imorgen kan han ta deg ja, hehe

Hva blir neste kroppsdel vi får bilde av tro?

Skrevet

Jeg lot såvidt Lurulf få ham på besøk etter at hun hadde vært hos annegunn med søvnstøv. men ikke før tidligst klokka fem

Hehe imorgen kan han ta meg ja! ;)

Neste kropsdel ja.. det mest sexy på en mann er brystkassen, men det kan vi vel bare drømme om. Vi må sikkert nøye oss med en tå eller liknende ;)

Skrevet

Hehe imorgen kan han ta meg ja! ;)

Neste kropsdel ja.. det mest sexy på en mann er brystkassen, men det kan vi vel bare drømme om. Vi må sikkert nøye oss med en tå eller liknende ;)

Brystkassen hadde vært bra, ja. Vi får bearbeide ham. :) sende noe bra i bytte ;) hehehe

Skrevet

Mailer du også med mrxx?

Enda flere jeg må sloss med?

*bretter opp armene*

;)

Eric Idle og jeg har mailet intenst med mrxx i snart tretten år.

Skrevet

Hvem er Eric Idle??

Skrevet

Å nei du, nå er det snart min tur! ;)

ps. nå har jeg fått bilde også! øyne og overarm ;)

Dere ligger forann meg i løypa!

Jeg ligger i harde forhandlinger med mrxx, men har ikke oppnådd mer enn øyne enda.

Men det er en annen kroppsdel enn overarm jeg har bedt om, he-he!

Skrevet

Siden mrxx gjorde en utmerket jobb her i natt fra 05:00 og et par timer utover, så går jeg med på at MP får ham til natta. Rett skal være rett, så hun har vel fortjent å få ham alene nå...

Skrevet

Siden mrxx gjorde en utmerket jobb her i natt fra 05:00 og et par timer utover, så går jeg med på at MP får ham til natta. Rett skal være rett, så hun har vel fortjent å få ham alene nå...

*smask* Tusen takk!:)

*MP gleder seg noe enormt*

Skrevet

Dere ligger forann meg i løypa!

Jeg ligger i harde forhandlinger med mrxx, men har ikke oppnådd mer enn øyne enda.

Men det er en annen kroppsdel enn overarm jeg har bedt om, he-he!

Aha, desverre tror jeg du får en blank nei på den men det skader ikke å prøve seg ;)

Dog må du absolutt med om armen, for den var ikke kjip den altså! ;)

Skrevet

Aha, desverre tror jeg du får en blank nei på den men det skader ikke å prøve seg ;)

Dog må du absolutt med om armen, for den var ikke kjip den altså! ;)

Det var ikke akkurat _den_ kroppsdelen ,da...

Så du mener jeg bør gå for overarm jeg også? Jeg får se, får jeg avslag på det jeg bad om, så kanskje...

Skrevet

*smask* Tusen takk!:)

*MP gleder seg noe enormt*

Kos deg! Du har absolutt noe å se frem til :)))

Skrevet

Enig i det. Han gjorde en ganske så super jobb her også...i tiden fram til klokka 5, hehe.

Så jeg er svært fornøyd, og er også villig til å la MP få oppleve ham en natt nå - siden hun er på tur.

Men bare en natt, altså.

;-D

Skrevet

Enig i det. Han gjorde en ganske så super jobb her også...i tiden fram til klokka 5, hehe.

Så jeg er svært fornøyd, og er også villig til å la MP få oppleve ham en natt nå - siden hun er på tur.

Men bare en natt, altså.

;-D

:) Naturligvis. Etter denne natten er jeg på hugget igjen!

Skrevet

Hehe,...tretten år?....det fantes ikke noe som hette mail den gangen,eller hvordan har vi gjort det?

Skrevet

Hehe,...tretten år?....det fantes ikke noe som hette mail den gangen,eller hvordan har vi gjort det?

*s*.... det ble noen innlegg med opprørte damer her... ;-)

Skrevet

*s*.... det ble noen innlegg med opprørte damer her... ;-)

Hehe....ja de passer godt på..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...