Gå til innhold

Hva gjør dere på fritiden?

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

6

• Mary Poppins

6

• Lillemus

5

• amber sun

4

Skrevet

Trener. Ser fotball (live og på tv, men mest på tv). Ser film. Ser hockey (live). Sitter på kafè og spiser sushi og drikker en iskald øl mens vi diskuterer fotball og hockey og bæibs. Hører på musikk. Leser. Mailer med mrxx.

Skrevet

Trener. Ser fotball (live og på tv, men mest på tv). Ser film. Ser hockey (live). Sitter på kafè og spiser sushi og drikker en iskald øl mens vi diskuterer fotball og hockey og bæibs. Hører på musikk. Leser. Mailer med mrxx.

dæven idag var du morsom sdd! *ler og ler*

Skrevet

Spiser. Og mailer med Prozak og SDD.

Ikke med mrxx altså?

Du er jo helt utenfor da! ;)

Skrevet

Jogger, turer i marka, håndarbeid, trening på stuegulvet med vekter, frivillighetsjobb som inkluderer masse fin underholdning på et bo og servicesenter, ser hockeykamper (live), lager mat og baker, treffer venninner og koser meg med familien.

Skrevet

Ikke med mrxx altså?

Ikke gi henne noen gode ideer, nå da!

Skrevet

Fritid?

Føles som det er bare jobb og barn for tida. Nå har jeg sloss med en ilsken 3,5-åring i et par timer, lest avis og prøver å få ned pulsen foran pc'n. Lille Krapyl tror jeg gikk og la seg i min seng.

-men i mitt andre liv leser jeg bøker, fotograferer, kjører mc og er på hytta.

Skrevet

Går tur i skogen, trener på sats,ca en gang i måneden går jeg på kafe med venninner. i helgene reiser jeg gjerne på landstedet til mine foreldre, der klarer jeg virkelig å slappe av og kose meg.

Skrevet

Jogger, turer i marka, håndarbeid, trening på stuegulvet med vekter, frivillighetsjobb som inkluderer masse fin underholdning på et bo og servicesenter, ser hockeykamper (live), lager mat og baker, treffer venninner og koser meg med familien.

Tja, det blir mye runking og mange turer ut i fjøset. Ellers blir det banking av unger og tepper. Så holder jeg oppe hatet mot kvinner. Så det er travelt ja....

Skrevet

Ikke med mrxx altså?

Jeg er et utskudd. ;o)

Skrevet

Tja, det blir mye runking og mange turer ut i fjøset. Ellers blir det banking av unger og tepper. Så holder jeg oppe hatet mot kvinner. Så det er travelt ja....

jasså er du tilbake igjen?

Gjest Blondinehater
Skrevet

jasså er du tilbake igjen?

Har jeg ikke lov til det? Har du noe imot det?

Eller er du VELDIG fornøyd med deg selv. Siden er for alle skjønner du!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Fritid? Da mener du altså etter arbeidstid. Jeg kjører og bringer, rydder ,rydder og rydder, leser, drar på hytta, til venner, har besøk av venner eller familie (men som oftest blir det bare i helga) Tar meg av minstemor.

Trener, men den siste tiden har det bare blitt med praten. Men har store planer om å begynne igjen.

Jeg gjør stort sett de samme tingene hver dag i ukedagene, med noen unntak. Men så lever vi livet i helga.

I helga er jeg skjelden å finne på dol , før ut på kvelden.

Skrevet

Har jeg ikke lov til det? Har du noe imot det?

Eller er du VELDIG fornøyd med deg selv. Siden er for alle skjønner du!

jada russel siden er for alle, uavhengig om jeg er fornøyd med meg selv eller ikke (?)

Skrevet

Spiser. Og mailer med Prozak og SDD.

At du gidder. Jeg forstår at du venter på kjæresten, men det får da være grenser;)

Skrevet

Hva definerer du som fritid? Den tiden vi ikke er på dol, eller den tiden vi ikke er på jobb?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...