Gå til innhold

Hva gjør dere på fritiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At du gidder. Jeg forstår at du venter på kjæresten, men det får da være grenser;)

Å - både Prozak og SDD er sååå søte så! ;o)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

6

• Mary Poppins

6

• Lillemus

5

• amber sun

4

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva definerer du som fritid? Den tiden vi ikke er på dol, eller den tiden vi ikke er på jobb?

Dol må jo være fritid.Er det kanskje en jobb for deg?

Eneste tida på døgnet jeg slapper av ;)

Eller egnetlig slapper jeg ikke av nå heller, for det ligger der og murrer i hodet hva jeg skal gjøre når jeg bare klarer å løsrive meg herifra.

Skrevet

Lager mat, tilbringer tid med barn og mann, rydder, tar kjøretimer (planlegger å slutte - skal nemlig ta lappen), gjør lekser (er student).

I helgen går vi turer, har besøk eller er på besøk.

Et rolig A4 familieliv, slik jeg vil ha det.

Skrevet

jada russel siden er for alle, uavhengig om jeg er fornøyd med meg selv eller ikke (?)

Ok. Da er vi enige om det.

Det er ikke alle kvinner som bare tenker på sex, det finnes noen med hodet på rett plass.

Skrevet

Rydder, lager mat, leker med barna, følger barna på fritidsaktiviteter, er på møter i FAU eller SU, er på øvelse i orkesteret jeg spiller i, leser, ser på TV.

Skrevet

leser (er student), trener, tilbringer tid med venner, går i butikker, går turer, ser på tv, går på café, og i helgene er det som regel ut på byen.. :)

Skrevet

Det er ikke alle kvinner som bare tenker på sex, det finnes noen med hodet på rett plass.

Hodet mitt sitter på rett plass den :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvilket hode og hvilken plass?

Skrevet

Når jeg ikke "skravler på DOL" har jeg tid til masse, for jeg er nesten aldri innom her..

Men fritiden går for det meste med til akvariehobbyen :)

Skrevet

Hva gjør du her?

:)

Øh, siden det er så sent, så oppdaget du meg ikke...

Skrevet

Trener. Ser fotball (live og på tv, men mest på tv). Ser film. Ser hockey (live). Sitter på kafè og spiser sushi og drikker en iskald øl mens vi diskuterer fotball og hockey og bæibs. Hører på musikk. Leser. Mailer med mrxx.

hahaha Syns du det blir mye mailing med mrxx, kanskje?

*S*

Skrevet

Ikke med mrxx altså?

Du er jo helt utenfor da! ;)

Heeey, jeg vil ikke sloss med enda flere om mrxx, altså!

Skrevet

Skravling på dol er fritid, da. :)

Ellers mailer jeg jo med mrxx.

hehe

Skrevet

hahaha Syns du det blir mye mailing med mrxx, kanskje?

*S*

JEG syns ihvertfall det blir mye snakk om den mailingen med mrxx her, jeg er ikke blitt informert... *snurt* Og i tillegg er jeg heller ikke med på orgasmebestillingslisten...

Nei, dette syns jeg ikke noe om! Hvor kan jeg melde meg på?

Så forresten at du var en snartur innom msn, men du forsvant igjen før jeg rakk å hilse på.

Skrevet

Heeey, jeg vil ikke sloss med enda flere om mrxx, altså!

Slæpp off. Har nok med Prozak og SDD jeg. ;o)

Skrevet

Leser (krim eller fag), yoga, familie, husarbeid, ser film, venner. Husarbeid hører vel ikke til fritiden, men.... Jeg har ikke så mye fritid.

Skrevet

Trener. Ser fotball (live og på tv, men mest på tv). Ser film. Ser hockey (live). Sitter på kafè og spiser sushi og drikker en iskald øl mens vi diskuterer fotball og hockey og bæibs. Hører på musikk. Leser. Mailer med mrxx.

Både jeg og naboen mailer også med mrxx.

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og teller timer til kjæresten min kommer, har ikke sett ham på snart 4 uker.

Ellers har jeg to gutter som skal hentes og bringes til forskjellige aktiviteter, og følges opp på alle måter.

Besøker venner eller har besøk.

Trener

Rett som det er bygger jeg Lego med guttene, for en stund siden satt vi en hel helg og bygget sammen alt som er blitt kjøpt siden eldstemann var liten.

Går på kino.

Ellers har jeg en jobb som også er hobbyen min, så det går mye tid der.

Av og til har jeg dilla på dataspill, men har vært kurert en stund nå, tør ikke spille, for da vet jeg at jeg blir hekta igjen :o) Det holder liksom med dol!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...