Gå til innhold

En kjapp kur mot hosting?

Anbefalte innlegg

Gjest syk og lei
Skrevet

Har hostet i ei uke nå, og er mektig lei. FÅr ikke sove om nettene heller. Burde kanskje kjøpt hostesaft,men det har jeg altså ikke gjort.

Har prøvd honning, solbærsaft, kamille, sitron, og ingefær,men ingenting hjelper. Noen som vet om en vidunderkur?? Føler hosten bare blir verre og verre. Vondere er den også.

Hvor kjapt virker en hostesaft da og hvilken er best?

Skrevet

cosylan virker utrolig effektivt på meg. Men du må ha den på resept. Den virker ikke lokalt i halsen men "bedøver" hosteimpulsen.

Gjest syk og lei
Skrevet

cosylan virker utrolig effektivt på meg. Men du må ha den på resept. Den virker ikke lokalt i halsen men "bedøver" hosteimpulsen.

Uff. Orker ikke mer legebesøk nå. Vil ha en rask kur altså. Har aldri hostet så lenge som nå. Og det rareste er at hosten kom før resten av forkjølelsen. Pleier aldri å skje hos meg.

Gjest papirtiger
Skrevet

Uff. Orker ikke mer legebesøk nå. Vil ha en rask kur altså. Har aldri hostet så lenge som nå. Og det rareste er at hosten kom før resten av forkjølelsen. Pleier aldri å skje hos meg.

Kjøp en reseptfri på apoteket du. Corsylan er sterke greier som du antagelig ikke trenger.

Gjest papirtiger
Skrevet

Kjøp en reseptfri på apoteket du. Corsylan er sterke greier som du antagelig ikke trenger.

Minus R i Cosylan

Skrevet

Jeg anbeffaler også cosylan på det sterkeste. Kan du ikke bare ringe legen og få han/hun til å faxe en resept til apoteket du bruker? Enkelt og greit!

Den tar hosten med en gang. Utrolig effektiv. Det er vel ikke nødvendig å plages sånn, når det finnes noe mot det.

Gjest syk og lei
Skrevet

Jeg anbeffaler også cosylan på det sterkeste. Kan du ikke bare ringe legen og få han/hun til å faxe en resept til apoteket du bruker? Enkelt og greit!

Den tar hosten med en gang. Utrolig effektiv. Det er vel ikke nødvendig å plages sånn, når det finnes noe mot det.

Nei, legen min gir ikke resepter uten å undersøke meg først. (med mindre jeg har brukt legemiddelet før)

Skrevet

Om du får deg en ordentlig hostesaft, som cosylan, kan det gi kroppen din den pausen den trenger fra irritasjonen og den konstante hostingen, slik at du blir bra.

Ellers er noskapin den eneste reseptfrie hostesaften som jeg noen sinne har følt har hjulpet.

Gjest syk og lei
Skrevet

Om du får deg en ordentlig hostesaft, som cosylan, kan det gi kroppen din den pausen den trenger fra irritasjonen og den konstante hostingen, slik at du blir bra.

Ellers er noskapin den eneste reseptfrie hostesaften som jeg noen sinne har følt har hjulpet.

Takk for svar. Hvor fort virker noskapin inn? og hvor koster den?

Skrevet

Et råd til deg for hosting er Kanjang mixtur. Hjelper iallefall meg. Fås kjøpt på dagligvarebutikker (ikke alle), ellers i naturkostbutikker. Koster rundt 100 kr. Synes den er mye mer effektiv enn de reseptfrie på apoteket, de virker dårlig i forhold.

Skrevet

Jeg blir mektig imponert om du klarer å få i deg noskapin uten i det minste å få brekninger. Den hostesafta er det jævligste jeg har smakt! Ved siden av eplecidereddik.

Gjest syk og lei
Skrevet

Jeg blir mektig imponert om du klarer å få i deg noskapin uten i det minste å få brekninger. Den hostesafta er det jævligste jeg har smakt! Ved siden av eplecidereddik.

Omygod! Såpass ja. Vet du om en som smaker bedre, men som virker like bra?

Men hvis det bare er en skje tre ganger om dagen så skal jeg takle det altså. Det er bare rett i halsen, uten å berøre tungen. Tran smaker heller ikke godt,men den drikker jeg hver dag=)

Heller en vond saft enn å ikke sove om nettene.

Skrevet

Noskapin hostesaft er helt jævlig!Enig med deg der Lillemus. Men Noskapin fins i tablettform også, og da går det ned.

Skrevet

Den er ingen mirakelkur (som cosylan), men jeg merker iallefall forskjell.

Virker etter ca en time, aner ikke hva den koster.

Skrevet

Vet, den er helt forferdelig.

Men hva man ikke gjør for å slippe den "/#&"(#% hosten.

Alternativt kan man jo bare ta tablettene i stedet.

Skrevet

...er det ekstra ille pleier jeg å putte en Fisherman i munnen når jeg legger meg..., men skaff deg en skikkelig hostesaft (cosylan)...for jo mer du hoster - jo mer hoster du (iflg. min lege).

Skrevet

Omygod! Såpass ja. Vet du om en som smaker bedre, men som virker like bra?

Men hvis det bare er en skje tre ganger om dagen så skal jeg takle det altså. Det er bare rett i halsen, uten å berøre tungen. Tran smaker heller ikke godt,men den drikker jeg hver dag=)

Heller en vond saft enn å ikke sove om nettene.

Noskapin fins også i tablettform! Mye enklere å ta.

Skrevet

Sånne reseptfrie funker ikke. Det beste av alt som ikke funker er Cognac sa legen min!! (og jeg liker ikke cognac engang).

Men skal du dempe en irriterende hoste er det Cosylan som fungerer for sånt, men da må du til lege først.

Skrevet

Det bedøver faktisk hele meg... Tar jeg litt for mye blir jeg både sløv og føler meg småfull....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...