Gå til innhold

Gjerrig?

Gjest kjøpe med rabatt?

Anbefalte innlegg

Gjest kjøpe med rabatt?
Skrevet

Jeg kjøpte en topp for noen dager siden. Alle lapper sitter på og det er 10 dagers åpent kjøp. Nå har det seg slik at jeg har funnet ut at jeg kan få rabatt i denne butikken via en jeg kjenner. Ville dere levert toppen siden de 10 dagers åpent kjøp dagene ikke har gått og kjøpt toppen på nytt til rabattpris? Sparer kun 50kr, men er student så det er jo en hel middag.. Det er jeg litt redd for er at jeg skal fremstå som supergjerrig og syns egentlig at det er litt flaut også..

Hva hadde du gjort? Trenger noen gode råd :)

Gjest vet ikke helt jeg
Skrevet

Vet ikke jeg. Tror jeg ville latt være denne gangen,men tenk meg bedre om neste gang, og fått den rabatten (hvis mulig) før du kjøpte topppen selv. Hvis du tenker slik på 50 kr da kommer du ikke langt. Tenker du også slik om 50 kr når du sløser de vekk på noe dumt?

Gjest papirtiger
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort. Ville vært litt pinlig å kjøpe den igjen..

Hadde det vært snakk om mer enn 50 kroner, så kanskje

Gjest kjøpe med rabatt?
Skrevet

Vet ikke jeg. Tror jeg ville latt være denne gangen,men tenk meg bedre om neste gang, og fått den rabatten (hvis mulig) før du kjøpte topppen selv. Hvis du tenker slik på 50 kr da kommer du ikke langt. Tenker du også slik om 50 kr når du sløser de vekk på noe dumt?

Nei det jeg tenkte. Føler meg litt.. smålig? nå.. Vet 50kr ikke er mye og kjøper jo sko og klær til mer enn 50kr uten å tenke på det, men var bare irriterendes siden jeg fikk vite om rabatten etter jeg hadde kjøpt den og har fremdeles åpent kjøp.. :) Prøver å spare det jeg kan veit du ;)

Skrevet

Det ville jeg ikke gjort.

Gjest vet ikke helt jeg
Skrevet

Det ville jeg ikke gjort.

Var den til meg?

Skrevet

Nei når det bare er 50kr å spare hadde jeg definitivt ikke gjort det, hadde følt meg super smålig.

Skrevet

En kjenning av meg gikk tilbake med noe hun hadde kjøpt. Hun leste nemlig i en avisannonse at de skulle ha varen på salg om et par dager. Hun fikk rabatten uten noen krangel, husker ikke hvor mye det dreide seg om.

Vet forresten ikke hva åpent kjøp er...

Gjest ditt eget valg
Skrevet

Kan du ikke bare blåse i hva andre syns da? Om du leverer toppen tilbake, og kjøper den et par dager senere, så husker sikkert ikke ekspeditøren det likevel. Om noen her på dol syns det er gjerrig, så spiller vel ikke det noen rolle, du tar selv dine valg. Noen ville kalt det å ha god økonomisk sans :-)

Skrevet

jeg tørr ikke sånt jeg. men jeg er ikke så selvhevdende av meg heller... :-\

Gjest Studinnen21
Skrevet

Håper du ikke gjennomfører det nå for 50 kr skyld. Det er grenser til smålighet.

Du får jo sikkert kjøpt klær senere til redusert pris når du "får råd".

Skrevet

Jeg hadde gjort det!

Herlighet, 50,- er mye penger for en student.

Du behøver jo ikke nødvendigvis å kjøpe den igjen samme dag.

Skrevet

Jeg hadde gjort det tvert! 50 kroner er 50 kroner. Og for en student er det enten en god middag (eller ei øl ;-)

Skrevet

En kjenning av meg gikk tilbake med noe hun hadde kjøpt. Hun leste nemlig i en avisannonse at de skulle ha varen på salg om et par dager. Hun fikk rabatten uten noen krangel, husker ikke hvor mye det dreide seg om.

Vet forresten ikke hva åpent kjøp er...

At man kan bytte varen eller få igjen pengene, uten at man har avtalt det spesielt.

laguna1365380434
Skrevet

Hadde ikke gjort det..Ville følt meg teit og smålig uansett,og SÆRLIG om jeg kjente noen der som skulle være kul mot meg siden og ordne billige kjøp for meg..

Skrevet

Jeg ville heller sultet en dag enn å gå for noe sånt.

Gjest kjøpe med rabatt?
Skrevet

Kan du ikke bare blåse i hva andre syns da? Om du leverer toppen tilbake, og kjøper den et par dager senere, så husker sikkert ikke ekspeditøren det likevel. Om noen her på dol syns det er gjerrig, så spiller vel ikke det noen rolle, du tar selv dine valg. Noen ville kalt det å ha god økonomisk sans :-)

Hehe ja, jeg vil bare høre synspunkter om det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...