Gå til innhold

hår og papir i skjeden

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på mye

Etter mange soppinfeksjoner som kommer og går, er jeg blitt opptatt av å holde sopp og andre underlivsplager vekke. Jeg har tatt alle forhåndsregler jeg kan, og det går ser nå ut som om alt går fint.

Men jeg lurer på to ting.

1) Kjæresten min har ofte lo/små hår som kommer av klær eller boxeren han har på seg. Jeg er veldig observang på dette og ber han vaske seg før sex hvis jeg opptager dette. MEN hva hvis jeg glemmer å se etter ? Er det farlig eller noe å få hår/lo eller kjønnshår opp i skjeden under sex ?

Det kommer vel ut igjen,eller ?

Du må hjelpe meg med dette, for jeg er så overhysterisk med dette at det går ut over sexlivet vårt !

2) Kan papirbiter som blir igjen etter tørking når man har tisset være skadelig på noen måte ?

Kjempe takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19861-h%C3%A5r-og-papir-i-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke farlig aa faa slike smaa partikler (haar) i skjeden. Hvis man glemmer f.eks. en tampong i skjeden vil det bli stygg lukt og utflod.

Du faar vel ikke papir inn i skjeden naar du törker deg? det ligger sannsynligvis ytterst?

Gjest lurer på mye

Det er ikke farlig aa faa slike smaa partikler (haar) i skjeden. Hvis man glemmer f.eks. en tampong i skjeden vil det bli stygg lukt og utflod.

Du faar vel ikke papir inn i skjeden naar du törker deg? det ligger sannsynligvis ytterst?

Ja, papiret blir igjen ytterst... Bare lurte på om det kunne gi irretasjon eller noe... Men takk for svar !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...