Gå til innhold

Av alle teite ting å lure på..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*lol* :-D

Tenk,jeg føler at du ikke tar problemstillingen min på alvor.. Skamme seg..!;-)

Hehe, jeg har stor glede av dine problemstillinger, så jeg tar den naturligvis på alvor. :)

Men selv om jeg ikke er så aller verst til å være søt i mine ord og vendinger rettet mot kvinnfolk, har jeg absolutt ingen aning om hva jeg selv hadde foretrukket å bli omtalt som, og jeg vet i hvert fall ikke hva slags kosenavn jeg hadde likt dersom jeg var amerikaner. Man vet jo aldri med disse amerikanerne. Er det ikke det ene så er det ofte det andre.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

29

• ShitDiddelyDo

8

• Gemini

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Du må jo takke kokett for vakre ord, så viser du i alle fall at du ikke ignorerer framstøtene hans, men at du liker dem :-)

DET må jeg! Taking er grei biff, det er no prob! Men hvor lenge gidder man å sukre uten å få sukker tilbake? ;-)

Skrevet

Nå oser ikke akkurat "loverboy" av maskulinitet da, spør du meg :-)

Hva med "hunk"? "sexmachine"?

"..........................................."

Hunk! At jeg ikke kom på det jeg også.

Det er jo det jeg kaller meg selv.

Skrevet

DET må jeg! Taking er grei biff, det er no prob! Men hvor lenge gidder man å sukre uten å få sukker tilbake? ;-)

Hvem sier at han ikke for "sukker" tilbake, _eventually_? *knis*

laguna1365380434
Skrevet

Du kan jo skrive "Sweet ***" hvis du har lyst til det. Men om noe av poenget er at dere skal bli kjent, er det kanskje dumt å tilpasse deg hans kultur på en måte som er unaturlig for deg. Bedre å si at du liker alle kosenavnene han skriver til deg kjempegodt, også fortelle at nordmenn ikke har så mange sånne, så du vet ikke helt hva du skal skrive tilbake. Hvis han liker deg like godt som du håper, regner jeg med at han vil ha ærlighet, ikke at du skal bli mest mulig lik han.

Det er sant! Takk!:-)

Forklaring på norsk kosenavnsidiom er kanskje på sin plass,så skjønner han at jeg ikke er kjølig og sær selvom det er enkelte ting jeg ville ha trøbbel med å få meg tilå skrive..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Hvem sier at han ikke for "sukker" tilbake, _eventually_? *knis*

Sant nok! ;-)

Skrevet

Det er sant! Takk!:-)

Forklaring på norsk kosenavnsidiom er kanskje på sin plass,så skjønner han at jeg ikke er kjølig og sær selvom det er enkelte ting jeg ville ha trøbbel med å få meg tilå skrive..;-)

Når kommer flybillettene? :-)

Skrevet

Alle disse KAN du bruke på en mann (men bør du?)

Tiger. Hot stuff. Stud. Stallion. Honey. Sweetie. Pumpkin. Baby.

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, jeg har stor glede av dine problemstillinger, så jeg tar den naturligvis på alvor. :)

Men selv om jeg ikke er så aller verst til å være søt i mine ord og vendinger rettet mot kvinnfolk, har jeg absolutt ingen aning om hva jeg selv hadde foretrukket å bli omtalt som, og jeg vet i hvert fall ikke hva slags kosenavn jeg hadde likt dersom jeg var amerikaner. Man vet jo aldri med disse amerikanerne. Er det ikke det ene så er det ofte det andre.

Nettopp..;-) Jeg kan også være ganske søt når jeg går inn for det,men det pleier å fordre fysisk tilstedeværelse og beherskelse av språk,sånn at jeg vet sånn ca hva jeg driver med..;-) Siden begge disse mangler for øyeblikket føler jeg meg litt lost her!

Bror min "er" amerikaner (han har bodd der hele sitt voksne liv og snakker og kan amerika bedre enn norge) men jeg føler at denne problemstillingen går langt utover de som søstre kan presentere brødre..;-) Jeg tror ikke han hadde stanset å le før tilpåske!

:-)

Skrevet

Nettopp..;-) Jeg kan også være ganske søt når jeg går inn for det,men det pleier å fordre fysisk tilstedeværelse og beherskelse av språk,sånn at jeg vet sånn ca hva jeg driver med..;-) Siden begge disse mangler for øyeblikket føler jeg meg litt lost her!

Bror min "er" amerikaner (han har bodd der hele sitt voksne liv og snakker og kan amerika bedre enn norge) men jeg føler at denne problemstillingen går langt utover de som søstre kan presentere brødre..;-) Jeg tror ikke han hadde stanset å le før tilpåske!

At jeg ikke kom på det før nå!

Det du skal gjøre er å kjøpe Dawsons Creek (eller hva nå den serien heter), og studere amerikansk flørt på sitt beste.

Det kan bare ikke slå feil. :)

laguna1365380434
Skrevet

Nå oser ikke akkurat "loverboy" av maskulinitet da, spør du meg :-)

Hva med "hunk"? "sexmachine"?

"..........................................."

*lol* :-D Dere er jammen ikke snaue dere heller..! ;-) Særlig jeg hadde turt! Loverboy er jo maskulint i og med at det har boy på slutten..Sweetheart, Honey, Honeywaffle, Pumpkinpie, Babe..Alle disse er jenter for meg..Er de det? Ikke det at jeg hadde turt drømme om å bruke dem, men sånn i prinsippet?

*diskuterer virkelig verdensproblemer i dag*;-)

laguna1365380434
Skrevet

Når kommer flybillettene? :-)

Novemberish er planen! :-)

*gleder seg*

laguna1365380434
Skrevet

At jeg ikke kom på det før nå!

Det du skal gjøre er å kjøpe Dawsons Creek (eller hva nå den serien heter), og studere amerikansk flørt på sitt beste.

Det kan bare ikke slå feil. :)

Jo det kan det..;-) fyren er jo kul..Selvom han bruker kosenavn. Det tror jeg ikke er til å unngå.

Men jeg kan jo selvsagt gi det et forsøk.

Skrevet

Hva med simpelthen å kalle han Fabio? Det er også maskulint, og vil gå rett hjem hos de fleste mannfolk. :)

Hadde jeg kalt kjæresten for Fabio så hadde han nok fått latteranfall! Han ligner nemlig ikke overhode! Dessuten synes jeg Fabio er drittekkel... ;o)

Skrevet

*lol* :-D Dere er jammen ikke snaue dere heller..! ;-) Særlig jeg hadde turt! Loverboy er jo maskulint i og med at det har boy på slutten..Sweetheart, Honey, Honeywaffle, Pumpkinpie, Babe..Alle disse er jenter for meg..Er de det? Ikke det at jeg hadde turt drømme om å bruke dem, men sånn i prinsippet?

*diskuterer virkelig verdensproblemer i dag*;-)

Er ikke Loverboy litt homsete?

laguna1365380434
Skrevet

Sugar pie, honey bunch!

Finn fram noen saftige kjærlighetssanger og strø om deg med klisjeer! ;-)

Fra å være strangers in the night synes du nå at han er din boy lollipop og nå håper du bare at du unngår å spoil it all by saying something stupid like I love you...

osv

Det kan da ikke være vanskelig! ;-)

*lol* Veldig bra! Du kan jo finne deg en amerikanerbrevvenn når somhelst..;-) Jeg tør rett og slett ikke å være så søt..Jeg tror jeg ender med en dear...og thats it!

laguna1365380434
Skrevet

Hva med sweetheart?

Nøytralt? Ikke nødvendigvis en jente? Jeg tenkte på det,men mente kankje det også sto i feminin liksom..;-)

Hva man går rundt og lurer på!

*flau*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vrient dety, når man ler rett ut av noe på dol, og det er folk i rommet..Vanskelig å gi seg tilå forklare..:-)

Jeg kommer vel på noe, men er redd det ikke blir særlig søtere enn dear..Hele meg stritter i mot å skrive "honeywaffle" og sånn..Det får jeg bare ikke til + at jeg tror de fleste av de der er rettet til jenter, akkurat som babe og sånn..Vet virkelig ikke.

For en unyttig ting å bruke formiddagen til å lure på..! ;-)

Men nå måtte jeg lese innlegget høyt til dem, for jeg greide ikke stoppe å le, ser du.

Så da ble det en liten diskusjon her. To av oss mener at du skal være deg selv, og hun tredje har veldig sans for å "sukre" tjukt på.;)

Gjest Hildegard B.
Skrevet

DØR av latter.. *innrømmer*

Hva med *hikst* "Teddybear"... *nnghh...* ? DET er jo ikke fullt så...herreguuuud...*mmmmmmmh*....

laguna1365380434
Skrevet

Alle disse KAN du bruke på en mann (men bør du?)

Tiger. Hot stuff. Stud. Stallion. Honey. Sweetie. Pumpkin. Baby.

Takk! :-) Da har jeg jo litt å velge mellom..Men bør jeg ja..;-) DET er spørsmølet..Gud så kompromitterende..Hvis noen utenforstående fant et brev der jeg skrev "tiger" til noen måtte jeg jo bare drepe de..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...