Gå til innhold

Av alle teite ting å lure på..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke Loverboy litt homsete?

Queen, "Loverboy" - jo, litt homsete :-)

".........................................."

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

29

• ShitDiddelyDo

8

• Gemini

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde jeg kalt kjæresten for Fabio så hadde han nok fått latteranfall! Han ligner nemlig ikke overhode! Dessuten synes jeg Fabio er drittekkel... ;o)

Jeg hadde nok fått innovertiss jeg også dersom jeg ble sammenlignet med noe sånt. :)

laguna1365380434
Skrevet

DØR av latter.. *innrømmer*

Hva med *hikst* "Teddybear"... *nnghh...* ? DET er jo ikke fullt så...herreguuuud...*mmmmmmmh*....

Tja..Vet ikke om jeg kan stå inne for noen "teddybear" heller altså..;-)

Om ikke annet er det jo fint at jeg underholder mine meddolere her..;-) Men,altså..Det ER en vanskelig problemstilling! Så det så! ;-P

*flau*

Skrevet

Jo det kan det..;-) fyren er jo kul..Selvom han bruker kosenavn. Det tror jeg ikke er til å unngå.

Men jeg kan jo selvsagt gi det et forsøk.

:-)

Men hvis han er litt som folk flest er det ikke sikkert han synes de verste kosenavnene er så utrolig søte. Jeg klarer i hvert fall å styre meg for sånt, selv om det naturligvis er hyggelig å forstå hva jenta føler, dog forstår man det helt uten å bli omtalt i de flaueste ordlag. :)

Skrevet

Novemberish er planen! :-)

*gleder seg*

Så tøft! Men tenk så teit det hadde blitt hvis du hadde sittet i timesvis og sukret brevene dine, og er stum som en østers når det kommer til søtladent kliss når dere møtes?! Eller hvis du måtte tvinge ut av deg den samme dritten for å ikke avvike fra tidligere korrespondanse. ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Er ikke Loverboy litt homsete?

Jo, det er nok mulig..Som sagt : Helt ukjent land for meg dette! Kosenavn kulturen og dens nyanser sitter ikke særlig godt på norsk engang hos meg, men på engelsk? Helt lost! Synes alt høres helt sukra eller helt fjernt ut, eller begge deler! Og hvorfor så mye mat? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Men hvis han er litt som folk flest er det ikke sikkert han synes de verste kosenavnene er så utrolig søte. Jeg klarer i hvert fall å styre meg for sånt, selv om det naturligvis er hyggelig å forstå hva jenta føler, dog forstår man det helt uten å bli omtalt i de flaueste ordlag. :)

Nemlig..Jeg får bare improvisere og se om jeg kan bli komfortabel med noe halveis brukbart og forklare at kosenavn ikke inngår så kraftig i norsk idiom.;-) Jeg klarer jo fint å sukre posten ellers, uten at noen trenger å bli rød påørene av klissete kallenavn for det..

Men dette er en kulturforskjellman ikke skalkimse av altså..;-) Hvorfor driver de på sånn,alle sammen? Jeg har kompiser der borte, hyggelige, inteligente og anstendige mennesker..men du skulle bare hørt dempåtelefonen med kjæresten! Wow! Sukkersjokk!

laguna1365380434
Skrevet

Så tøft! Men tenk så teit det hadde blitt hvis du hadde sittet i timesvis og sukret brevene dine, og er stum som en østers når det kommer til søtladent kliss når dere møtes?! Eller hvis du måtte tvinge ut av deg den samme dritten for å ikke avvike fra tidligere korrespondanse. ;-)

Du har helt rett! ;-) Passer jeg meg ikke nå,må jeg muligens "honeywaffle" offentlig før det har gått tre måneder! :-o

Jeg må nok skrive ting jeg er komfortabel med! Når det er sagt er jeg mye "flinkere" til å være søtladen når jeg har folk fysisk tilstede! Det er på brev og i telefonen og sånn jeg blir helt satt ut!

Skrevet

Takk! :-) Da har jeg jo litt å velge mellom..Men bør jeg ja..;-) DET er spørsmølet..Gud så kompromitterende..Hvis noen utenforstående fant et brev der jeg skrev "tiger" til noen måtte jeg jo bare drepe de..;-)

Tiger var jo faktisk noe av det bedre som har blitt foreslått her da! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Men nå måtte jeg lese innlegget høyt til dem, for jeg greide ikke stoppe å le, ser du.

Så da ble det en liten diskusjon her. To av oss mener at du skal være deg selv, og hun tredje har veldig sans for å "sukre" tjukt på.;)

Ja? Du får hilse å si takk for innspill og engasjement! ;-)

Mil hadde et vesentlig poeng her,og det var at all sukring jeg bedriver i mail nå, den må jo jeg bruke, og kanskje offentlig, når jeg møter ham igjen til vinteren..:-o Så jeg tror jeg begrenser mine "honeywaffler" og går for ting jeg kan stå inne for..;-) Får heller forklare litt om at de søteste kjælenavnene er sjeldne dyr på norsk..;-)

Jeg kan da være søt nok ellers..;-)

Skrevet

Nemlig..Jeg får bare improvisere og se om jeg kan bli komfortabel med noe halveis brukbart og forklare at kosenavn ikke inngår så kraftig i norsk idiom.;-) Jeg klarer jo fint å sukre posten ellers, uten at noen trenger å bli rød påørene av klissete kallenavn for det..

Men dette er en kulturforskjellman ikke skalkimse av altså..;-) Hvorfor driver de på sånn,alle sammen? Jeg har kompiser der borte, hyggelige, inteligente og anstendige mennesker..men du skulle bare hørt dempåtelefonen med kjæresten! Wow! Sukkersjokk!

De har nok fått sin overdose såpeoperaer og annen galskap der nede, og vet derfor ikke hvordan man snakker som folk. :)

laguna1365380434
Skrevet

Tiger var jo faktisk noe av det bedre som har blitt foreslått her da! :-)

Ja, det var det,og det sier sitt..Jeg får ikke sånne ting helt til..;-) Får du? Du har jo hatt unorsk kjæreste,sant? Brukte du søte kallenavn? Og fikk du det tiluten å føle deg klissen?

laguna1365380434
Skrevet

De har nok fått sin overdose såpeoperaer og annen galskap der nede, og vet derfor ikke hvordan man snakker som folk. :)

Antageligvis! :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja? Du får hilse å si takk for innspill og engasjement! ;-)

Mil hadde et vesentlig poeng her,og det var at all sukring jeg bedriver i mail nå, den må jo jeg bruke, og kanskje offentlig, når jeg møter ham igjen til vinteren..:-o Så jeg tror jeg begrenser mine "honeywaffler" og går for ting jeg kan stå inne for..;-) Får heller forklare litt om at de søteste kjælenavnene er sjeldne dyr på norsk..;-)

Jeg kan da være søt nok ellers..;-)

Det var et godt råd.

Dessuten tror jeg du kan være søt nok ellers ja;)

Skrevet

Takk! :-) Da har jeg jo litt å velge mellom..Men bør jeg ja..;-) DET er spørsmølet..Gud så kompromitterende..Hvis noen utenforstående fant et brev der jeg skrev "tiger" til noen måtte jeg jo bare drepe de..;-)

Hihi!

laguna1365380434
Skrevet

Det var et godt råd.

Dessuten tror jeg du kan være søt nok ellers ja;)

Takk! Det var fryktelig koselig sagt av deg! :-)

Skrevet

Ja, det var det,og det sier sitt..Jeg får ikke sånne ting helt til..;-) Får du? Du har jo hatt unorsk kjæreste,sant? Brukte du søte kallenavn? Og fikk du det tiluten å føle deg klissen?

Nei, brukte nok ikke så fryktelig mange klissenavn. Men vi hadde da også langt større språkproblemer enn hva dere har...

laguna1365380434
Skrevet

Nei, brukte nok ikke så fryktelig mange klissenavn. Men vi hadde da også langt større språkproblemer enn hva dere har...

Ja,det er jo sant! :-) Jeg får bare improvisere hele greia, og ta det som det kommer..akkurat NUH tror jeg styrer unna kosenavn, men takker pent for mine! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Handsome!

Yeah! Kanskje det! det er da innenfor sukkergrensen, men fortsatt hyggelig og smigrende! Takk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...