Gå til innhold

Av alle teite ting å lure på..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yeah! Kanskje det! det er da innenfor sukkergrensen, men fortsatt hyggelig og smigrende! Takk! :-)

My pleasure:-)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

29

• ShitDiddelyDo

8

• Gemini

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja,det er jo sant! :-) Jeg får bare improvisere hele greia, og ta det som det kommer..akkurat NUH tror jeg styrer unna kosenavn, men takker pent for mine! :-)

Ja, jeg så forslag om det i tråden her, og det hørtes vel igrunnen veldig lurt ut. Greit å gjøre oppmerksom på kulturforskjellene som faktisk er til stede. Selv om han kanskje allerede kjenner litt til de, så er det jo greit å nevne hvorfor du svarer på en litt annen måte enn ham.

Skrevet

Kan overhodet ikke hjelpe deg, etter tre år har jeg nesten vent meg til at min kjære av og til kaller meg pus - selv det er nesten over min tålegrense... og jeg er ikke i nærheten av å klare å finne kjælenavn til han... skjønner ikke hvordan andre klarer sånt!!!

Men takk for en god latter på en ellers trøtt fredag :-)

laguna1365380434
Skrevet

Kan overhodet ikke hjelpe deg, etter tre år har jeg nesten vent meg til at min kjære av og til kaller meg pus - selv det er nesten over min tålegrense... og jeg er ikke i nærheten av å klare å finne kjælenavn til han... skjønner ikke hvordan andre klarer sånt!!!

Men takk for en god latter på en ellers trøtt fredag :-)

Bare hyggelig..;-)

Skrevet

Hey sexy

og

Hey handsome

De to kunne jeg fint brukt, men noe mer enn det er iallefall helt unaturlig for meg. :)

Hva med:

Hey there my handsome American loverboy

;)

Skrevet

Hey sexy

og

Hey handsome

De to kunne jeg fint brukt, men noe mer enn det er iallefall helt unaturlig for meg. :)

Hva med:

Hey there my handsome American loverboy

;)

"Handsome" gir meg helt feil assosiasjoner!

Men det skyldes at jeg hørte en historie fra en mann som var på forretningsreise i Tyskland. Siden han var vert, måtte han ta med seg sine forretningspartnere på bordell. De kunne ikke språket, så han stod for forhandlingene med de prostituerte. Jentene som jobbet der, drog opp miniskjørtene, satte seg på fanget til kundene og sa hele tiden: "Handsome, oh you are so handsome!"

Skrevet

Sugar, kanskje akkurat passe klissete ;)

Pumpkin :)

Buster, syns jeg er kult, men det er ikke alle som skjønner at det er et kjælenavn.

Ellers syns jeg som deg at kjælenavn er litt voldsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...