Gjest noen som vet? Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Guttungen blir åtte år og spillegreier er selvsagt øverst på lista over ønsker. Skal jeg gå for Nintendo DS eller den enda nyere PSP? Hvilke spill passer for en åtte-åring. Han er ganske hekta på storebrors DS Mario-spill, så noe i den sjangeren må det være. Ikke action/vold. 0 Siter
morsan Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Jeg ville satset på Nintendo DS. Du får ikke kjøpt Mario-spill til PSP. Dessuten kan han spille vanlige GameBoy advance spill på DS'en. 0 Siter
u100092202 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 I tillegg er DS billigere, og den kan klappes sammen slik at den beskyttes bedre enn PSP. 0 Siter
morsan Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 I tillegg er DS billigere, og den kan klappes sammen slik at den beskyttes bedre enn PSP. Godt poeng! Og så vil jeg tillegge at det er veldig vanlig at gutter i den alderen har Gameboy advance, og det er ofte kult å bytte-låne spill, koble seg sammen etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.