Gå til innhold

TINE og produktutvikling

Anbefalte innlegg

Skrevet

For den ufattelig marginale gruppen som en trøtt søndagsmorgen har helt juice oppi glasset med siste skummetmelkeskvetten, og tenkt 'hmmmm, dette var sannelig noe, tenker jeg prøver med litt vann også, blir sikkert veldig, veldig godt!':

http://tine.no/produkt/41579/

På melkekartongen min står det at 'DUS er en fruktdrikk med røtter fra kontinentet, og består av flere ulike ingreidenser, blant annet juice, skummet melk og vann. /.../'

Røtter fra kontinentet? Blant annet?

Hvor desperat er det egentlig mulig å være?

Skrevet

Nå er dette definitivt ikke produktet for meg, men her hvor jeg bor (på kontinentet, hehe) er faktisk sånne drikker veldig populære...

Skrevet

Juice, vann og skummet melk? Høres ikke så veldig fristende ut...

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Prøvde det for første gang i dag og det var overraskende godt, faktisk. Vanligvis er jeg sær på melkedrikker men dette ga mersmak :)

Skrevet

Prøvde det for første gang i dag og det var overraskende godt, faktisk. Vanligvis er jeg sær på melkedrikker men dette ga mersmak :)

Hmmm.... Kanskje det må prøves.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Men den er ganske så god.

Datteren min på 15 drikker ikke melk, så vi prøver noen alternativer. Og denne likte hun ganske godt. Greit med noe drikke til frokosten. Så da har vi to alternativer, denne og noras juice tilsatt kalsium.

Skrevet

Du er nok for lite kontinental, favn. Vært for lite i Italia.

Det stemmer.

Men nå tilhører ikke jeg heller dem som faller i staver over alt fra 'kontinentet'.

Skummet melk, juice og vann? 'Blant annet'. Jeg mistet matlysten her...

Jeg er en annen
Skrevet

En pervers og gnien drikk. Men Tine ser ut til å ha tro på den: de delte den ut flasker i stort monn på Gløshaugen her om dagen. Den smaker omtrent slik man forventer, tamt og billig.

Skrevet

Det stemmer.

Men nå tilhører ikke jeg heller dem som faller i staver over alt fra 'kontinentet'.

Skummet melk, juice og vann? 'Blant annet'. Jeg mistet matlysten her...

Jeg må vedgå at det høres sært ut, men så er vel heller ikke jeg i den primære målgruppe.

Gjest noe "ala"
Skrevet

Mange eldre drikker kulturmelk med litt appelsinjuice i. Det smaker friskt og godt.

Skrevet

Jeg himlet også med øynene første gang jeg hørte om melke-juice i utlandet.

Men så en gang i Fr.rike tok jeg feil og kjøpte det jeg trodde var vanlig appelsinjuice, og så var det altså en blandings (dog ikke sp mye vann, tror jeg, for det hørtes veldig tynt og skvipete ut).

Så da måtte jeg jo smake på det, og det var faktisk godt! :-)

Mye nytt høres jo rart ut før man har forsøkt det. Husker en fyr som alltid helst ville blande ut whuskyen sin med melk. Ikke bar var det godt, sa han, men han slapp også at andre stakk av med drinken hans! *S*

Men ikke så lenge etter at jeg hørte om denne whiskeymannen så kom jo Bailey's inn på markedet, og det er jo litt sånn sjokolademelk-aktig m/ whiskey! ;-)

Kanskje han bare var forut for sin tid?

Skrevet

Jeg har en idé jeg også: Fanta-colabrus, med røtter fra barnebursdager landet over.

Den passer godt til tacopizzaen, så kan man ha ostekake-is til dessert.

*lei tåpelige blandingsprodukter*

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg har en idé jeg også: Fanta-colabrus, med røtter fra barnebursdager landet over.

Den passer godt til tacopizzaen, så kan man ha ostekake-is til dessert.

*lei tåpelige blandingsprodukter*

Tacopizza er utrolig godt, bare for å protestere litt på det ene blandingsproduktet ditt.

Skrevet

Tacopizza er utrolig godt, bare for å protestere litt på det ene blandingsproduktet ditt.

Ja, jeg vet noen syns det.

Blant annet mannen min..

Jaja, smaken er som baken :o)

Skrevet

Mange eldre drikker kulturmelk med litt appelsinjuice i. Det smaker friskt og godt.

Men det kan jo ikke sammenlignes med dette.

Skrevet

høres jævlig ut syns jeg. Jeg liker best rene smaker. Hater kaffe med smakstilsetting også. fikk kaffe med vaniljesmak en gang, og kaffe med sjokoladesmak en annen gang, grøss og gru!

Gjest papirtiger
Skrevet

Synes det er litt merkelig å si at noe smaker vondt uten å prøve det engang. Du er sikkert morsom å ha med på restaurant...

Skrevet

Synes det er litt merkelig å si at noe smaker vondt uten å prøve det engang. Du er sikkert morsom å ha med på restaurant...

Hvis toppen av alt for deg 'på restaurant' er skummet melk med vann i, greier jeg ikke hykle litt medfølelse engang.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis toppen av alt for deg 'på restaurant' er skummet melk med vann i, greier jeg ikke hykle litt medfølelse engang.

Hehe, så synd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...