Nervøsjente1 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei!Jeg glemte en p-pille (Microgynon) for 2 uker siden og fikk blødning et par dager etterpå.Har vært litt uregelmessig med pillene, så det overrasket meg ikke.Problemet er at blødningen ikke har sluttet enda. I dag er det dag 13.Den sluttet etter ei uke, men kom tilbake igjen. Nå er den mer utflodlignende. Drypper ikke og kommer veldig lite. Bare når jeg tørker meg der ser jeg det, og litt brun utflod i trusa i løpet av dagen.I starten var det mer som en mørk menstruasjon, en svak en.Nå er det så utrolig lite og ligner da mer på blodig utflod.Jeg var og fikk det sjekka på tirsdag. Legen tok en urinprøve for å sjekke om det kan være klamydia, men hun trodde det var pga pillene...Tingen er at jeg er livredd for om det kan være kreft eller noe sånn... Jeg har veldig angst for sykdommer og jeg blir halvgæærn av å gå slik. Selv om jeg ikke har en stor blødning, så kommer det jo litt hver eneste dag. Går utover humør og alt. Enda 10 dager til jeg får svar på klamydiaprøven. Skal jeg bare gå og blø i mellomtiden?Har ALDRI blødd i 13 dager før...Og det ser jo ikke ut til å stoppe...Tar pillene som normalt, men om ei uke er brettet ferdig. Da kommer vel atter en menstruasjon...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198642-mellombl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hos noen p-pille brukere kommer det en vekst av slimhinnen i livmorhalsen saa den vokser ut paa overflaten av mormunnen (ektopi) og gir smaabloedning. Saa din lege ev. noe slikt ved undersoekelsen? Infeksjon kan ogsaa gi smaa-bloedning. Hvis du glemmer p-pillen kommer det unormal bloedning, saa hvis du er omhyggelig aa ta dem regelmessig fra neste maaned tror jeg det vil rette seg. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198642-mellombl%C3%B8dning/#findComment-1401713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.