Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg glemte en p-pille (Microgynon) for 2 uker siden og fikk blødning et par dager etterpå.Har vært litt uregelmessig med pillene, så det overrasket meg ikke.Problemet er at blødningen ikke har sluttet enda. I dag er det dag 13.Den sluttet etter ei uke, men kom tilbake igjen. Nå er den mer utflodlignende. Drypper ikke og kommer veldig lite. Bare når jeg tørker meg der ser jeg det, og litt brun utflod i trusa i løpet av dagen.I starten var det mer som en mørk menstruasjon, en svak en.Nå er det så utrolig lite og ligner da mer på blodig utflod.Jeg var og fikk det sjekka på tirsdag. Legen tok en urinprøve for å sjekke om det kan være klamydia, men hun trodde det var pga pillene...Tingen er at jeg er livredd for om det kan være kreft eller noe sånn... Jeg har veldig angst for sykdommer og jeg blir halvgæærn av å gå slik. Selv om jeg ikke har en stor blødning, så kommer det jo litt hver eneste dag. Går utover humør og alt. Enda 10 dager til jeg får svar på klamydiaprøven. Skal jeg bare gå og blø i mellomtiden?Har ALDRI blødd i 13 dager før...Og det ser jo ikke ut til å stoppe...Tar pillene som normalt, men om ei uke er brettet ferdig. Da kommer vel atter en menstruasjon......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198642-mellombl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hos noen p-pille brukere kommer det en vekst av slimhinnen i livmorhalsen saa den vokser ut paa overflaten av mormunnen (ektopi) og gir smaabloedning. Saa din lege ev. noe slikt ved undersoekelsen? Infeksjon kan ogsaa gi smaa-bloedning. Hvis du glemmer p-pillen kommer det unormal bloedning, saa hvis du er omhyggelig aa ta dem regelmessig fra neste maaned tror jeg det vil rette seg.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198642-mellombl%C3%B8dning/#findComment-1401713
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...