Gå til innhold

singel og "horny"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har så sinnsykt lyst på deilig sex at eg t.o.m har begynt å drømme om det om natta.

Har vært singel i 5 mnd, er ikke klar for ny kjæreste. Finner ikke en deilig elsker på by'n eller på nettet. Gosj! Går snart i "oppløsning"!

Skrevet

Ja det er hardt! ;)

Du får nøye deg med høyrehånden inntil du finner deg en deilig elsker.

Forresten, burde vel ikke være så vanskelig å finne en på nett vel? eller?

Skrevet

Høres ut som om du er ei jente. Derfor burde det ikke være noe problem å skaffe deg en god elsker. Gutta står jo i kø for dere jenter for å gi dere ei het natt, det er bare å velge og vrake:-)

Skrevet

"Finner ikke en deilig elsker på by'n eller på nettet", skriver du...

Nei, det skal visst være innmari vanskelig sies det...;)

Skrevet

Gutt eller jente?

Hvis gutt: Stikk på byen. Det er riktignok lettere sagt enn gjort å finne kvalitet, men det gjelder uansett hvor du leter.

Hvis jente:

Send et bilde til [email protected] , så skal vi se hva vi kan få gjort.

Skrevet

Gutt eller jente?

Hvis gutt: Stikk på byen. Det er riktignok lettere sagt enn gjort å finne kvalitet, men det gjelder uansett hvor du leter.

Hvis jente:

Send et bilde til [email protected] , så skal vi se hva vi kan få gjort.

He he, Hvilken by bor du i?

Skrevet

Ser du ikke, han bor i Odalen ;)

hehe

Skrevet

I bor i gjeddefestivitasens land, men jeg reiser i osloområdet mot kompensasjon.

Skrevet

I bor i gjeddefestivitasens land, men jeg reiser i osloområdet mot kompensasjon.

He he.

Ikke aner eg hvor gjeddene liker seg best, og eg bor heller ikke i Oslo. :c)

Skrevet

He he.

Ikke aner eg hvor gjeddene liker seg best, og eg bor heller ikke i Oslo. :c)

Kjipt.

Jeg var nemlig klar for å gi deg en hjelpende hånd. :)

Skrevet

da er vi to om de gale tankene om natta. onani er kjedlig alene.hva pleier du å finne på som alternativ. suge tomern kanskje.hva med en date,gift,et barn kjekk og grei.best i test.hehe ta kontakt

Skrevet

da er vi to om de gale tankene om natta. onani er kjedlig alene.hva pleier du å finne på som alternativ. suge tomern kanskje.hva med en date,gift,et barn kjekk og grei.best i test.hehe ta kontakt

Skrevet

Huff, Kjære deg, Du er gift!!!! (snill og grei?!!)

Skrevet

Hvor i Norge holder du til, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...