Gjest leker best Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Fargene i alle progammer som viser video er nesten frosvunnet, bildene blir redusert til "moareer" dvs jeg kan se hva det er, men det ser ut som et kart med "høydestreker". Hvis jeg skal tippe, er vises bildene i alt for få farger (16?). Hva er galt? Som sagt i alle programmer, jeg har 4-5 ulike som jeg bruker til videoredigering og visning, alle viser det samme dritten. 0 Siter
citoyen Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Har du sjekket fargedybden i skjerminnstillingene? 0 Siter
Gjest leker best Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Har du sjekket fargedybden i skjerminnstillingene? Ja. Jeg bruker bildehandling i andre applikasjoner, og der funker alt normalt med 32 bits farger. Det rare er at alle programmene som skal vise video har samme feil, og uansett filmformat. DVI, MPEG, osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.