Gyda Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 på jobb og hjemme har gjort at jeg nesten ikke har vært innom dol og msn, og jeg føler meg helt lost. Ved å prøve å suse gjennom tråder på div. fora ser jeg alt som er diskutert og skrevet om, og alt som blir hintet om i forhold til samtaler og diskusjoner på msn. Og jeg sitter plutselig med en følelse av å ha falt av vogna og løper etter alt jeg kan. Hjelp - er jeg hekta? (Og kanskje ingen lenger vet hvem jeg er engang?) 0 Siter
Aryane Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Har det på samme måten, nå er første gang jeg logger meg inn i dag! Sannsynligvis blir det ikke så mye i helgen heller, for kjæresten min som jeg ikke har sett på snart 4 uker kommer i kveld, så da har jeg annet å gjøre enn å dole... )Blir hardt å ta alt igjen på søndags kveld! Ha en fin helg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Klart du er hekta og vi andre som er hekta vet godt hvem du er ) 0 Siter
Gyda Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Har det på samme måten, nå er første gang jeg logger meg inn i dag! Sannsynligvis blir det ikke så mye i helgen heller, for kjæresten min som jeg ikke har sett på snart 4 uker kommer i kveld, så da har jeg annet å gjøre enn å dole... )Blir hardt å ta alt igjen på søndags kveld! Ha en fin helg! Du får kose deg med kjæresten din, da. Han må jo få full førsteprioritet. Og så får du satse på at det blir en rimelig rolig helg her inne på dol (og ikke uoverkommelig å ta igjen søndagskvelden). God helg til deg/dere også! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Klart du er hekta og vi andre som er hekta vet godt hvem du er ) Ja, du har jo helt rett. Det er jo en fantanstisk blanding av koselig/morsomt/interessant/lærerikt/irriterende/tragisk og fint her inne, da! ) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 ja, sånn er det. Går alltid glipp av noe om en ikke er på dol eller msn et par dager... Been there osv...hehe Du får ta det igjen i helga! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Samme her! Prøver å oppdatere meg litt nå =) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Hjelp! Da har du nok å gjøre i kveld, da... 0 Siter
Gyda Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Hjelp! Da har du nok å gjøre i kveld, da... I kveld? Nei, det er jo tevekvelden i kveld, da. Etter Skavland, kanskje? Ta med rødvinen til pecen. msn kanskje? ) (Og fortsatt sitter jeg forresten på jobb for å prøve å ta inn litt - har hatt helvetesuka med budsjettering, og da har det meste ellers måtte ligge ...) 0 Siter
Gyda Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Samme her! Prøver å oppdatere meg litt nå =) Det er ganske håpløst, men har man tid nok så går det jo ... (Og kampen om øynene til mrxx får jeg vel ikke blande meg inn i ...) ) 0 Siter
Gyda Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 ja, sånn er det. Går alltid glipp av noe om en ikke er på dol eller msn et par dager... Been there osv...hehe Du får ta det igjen i helga! Ja, vi får se i helga. Den begynner å fylle seg, men litt tid skal det nok bli. (Og nå må jeg snart komme meg fraq jobb - har vært her siden kl 0703 i dag!) ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det er ganske håpløst, men har man tid nok så går det jo ... (Og kampen om øynene til mrxx får jeg vel ikke blande meg inn i ...) ) He he..nei, den kampen gidder jeg ikke ta en gang. 0 Siter
Gjest Snuppa50 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det er ganske håpløst, men har man tid nok så går det jo ... (Og kampen om øynene til mrxx får jeg vel ikke blande meg inn i ...) ) liten småhomsete, småfeminin gigolo for modne damer. Du har ikke gått glipp av noe STORT, for å si det sånn! ;p 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Ja, det var det da Har selv vært borte en tid, vel litte bitte granne innom i ny og ne, og føler vel liksom litt at ingen "husker meg" 0 Siter
mrxx Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 liten småhomsete, småfeminin gigolo for modne damer. Du har ikke gått glipp av noe STORT, for å si det sånn! ;p *lol*.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.