Aryane Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Tenkte snart å begynne å tenke på julegaver, 12-åringen ønsker seg veldig PSP. Jeg får den til innkjøpspris, men er det noen som vet hva spillene koster? Hvis de koster 6-700 kr stykket vet jeg ikke om jeg gidder, for til våren kommer vel Playstation 3 og da blir det vel den han ønsker til bursdagen. 0 Siter
Whimsy Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 PSP spillene koster 499,- på SpaceWorld. Altså like mye som playstationspillene. Men fordelen er jo at han kan spille uten å oppta noen tv. Og hvis dere skal på biltur har han noe som holder han opptatt i lange tider. Ulempen er at han kan spille lenge etter leggetid. 0 Siter
Moraki Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 PSP spillene koster 499,- på SpaceWorld. Altså like mye som playstationspillene. Men fordelen er jo at han kan spille uten å oppta noen tv. Og hvis dere skal på biltur har han noe som holder han opptatt i lange tider. Ulempen er at han kan spille lenge etter leggetid. Kan jo ha PSP i foresattes som etter leggetid.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.