Gjest uten nick Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Lurer på om en jeg kjenner kan søke hjelpemiddelsentralen om bærbar pc pga at han nå skal ut i jobbtrening. jobbtreningen skal taes i et datafirma. Han har store lese og skrivevansker,men det er aldri blitt gjort noe med og han har derfor ingen diagnose. Han er over 20 år,kan han søke og eventuelt er det noen som må skrive denne søknaden for ham? Det er jobbtrening gjennom aetat han skal så kanskje de kan søke for ham? Vet du noe om dette? 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Da jeg begynte på attføring anbefalte aetat meg å få meg datamaskin igjennom hjelpemiddelsentralen. Jeg har ingen diagnose som tilsier at jeg må ha datamaskin, men jeg søkte med støtte og dokumentasjon fra aetat og da fikk jeg datamaskin fra hjelpemiddelsentralen. 0 Siter
Gjest uten nick Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Da jeg begynte på attføring anbefalte aetat meg å få meg datamaskin igjennom hjelpemiddelsentralen. Jeg har ingen diagnose som tilsier at jeg må ha datamaskin, men jeg søkte med støtte og dokumentasjon fra aetat og da fikk jeg datamaskin fra hjelpemiddelsentralen. Da skal jeg anbefale ham å få søkt gjennom aetat. Takk for raskt svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.