Gjest - praha Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Er det noen som vet hvordan temperaturen/været er i Praha nå? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 jeg skal til Praha i slutten av November og har fått høre at det kommer til å bli kaldt, kjølig og en del regn så jeg regner med at det er høstvær som her. Måtte bare skrive dette, ble bare så begeistret over tanken på at jeg skal til Praha:) 0 Siter
Gjest leker best Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 http://www.aftenposten.no/vaer/verden/index.jsp?progid=28 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 jeg skal til Praha i slutten av November og har fått høre at det kommer til å bli kaldt, kjølig og en del regn så jeg regner med at det er høstvær som her. Måtte bare skrive dette, ble bare så begeistret over tanken på at jeg skal til Praha:) Gled deg! Jeg var i Praha i sommer, var en fin tur :-) 0 Siter
Gjest leker best Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Jeg har vært der to ganger. Husk å gå på konserter i kirkene. Tsjekkisk øl er verdens beste. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Jeg har vært der to ganger. Husk å gå på konserter i kirkene. Tsjekkisk øl er verdens beste. Nå kom jeg på at jeg har en øl i kjøleskapet etter Praha-turen, den skal jeg jammen meg kose meg med og mimre tilbake igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.