Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heisann.

for to år siden ville jeg prøve jentesex med ei venninne. i begynnelsen ville hun mer enn jeg ville. det ble mye klining og litt nakenhet, men så sa hun stopp. hun ville helst ikke prate om det igjen...

så for ett år siden, ble det litt klining med ei anna venninne på en fest. det ble litt klining, og hun slikket meg et lite minutt. så litt klining og så kom alvoret i det. (vi hadde lyst til å gå hjem til henne)

hun sa at hvis kjæresten hennes oppdaget det hun hadde gjort, ville det blitt slutt mellom de. jeg kunne ikke si det til kjæresten min, siden de er venner. jeg klarer ikke å gjøre en så stor ting uten å spør/la min kjære få vite om det, så det ble bråstopp, og vi har aldri gjort noe/snakket om det i ettertid.

jeg tenner på ideen, og min kjære tenner nesten like mye på det. kunne i tillegg tenkt meg å gjøre det sammen med ei jente mens han såg på (noe som har vært hans drøm i årevis).

men...jeg kan altså ikke gjøre det med venner, det er ikke så lurt heller, av visse grunner. men jeg er jo kresen også. tørr jo ikke ta sjans på ei før jeg vet om hun er testet for SOS. jeg har aldri hatt et ons, så jeg har ikke minste ide om hvordan noe sånnt fåregår. å det må da vel være umulig å finne ei dame som vil ha sex med meg i tillegg til at jeg skal like dama...

...for å si det rett ut: hvordan få meg et ligg?!!??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198699-vil-ha-jentesex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jjeeeeeeez

Out of topic..

Så du syns ikke at det er utroskap ved å slikke og kline med en i samme kjønn, enn med en i motsatt kjønn?

Du har jo vært UTRO!!

Ja, er enig med deg, du burde ikke gjøre det med venner; blir for mye komplikasjon der. Hva med å gå på fest å skjekke opp ei jente, eller kanskje det finnes steder i byen der mange lesper tilbringer tiden sammen? Hva med å prøve å finne ei på nettet da?? Treffe henne, og se det an....Men for guds skyld, FORTELLE det først til kjæresten din.

Utroskap er utroskap uavhengig av hvilken kjønn du har gjort det med!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198699-vil-ha-jentesex/#findComment-1402017
Del på andre sider

Out of topic..

Så du syns ikke at det er utroskap ved å slikke og kline med en i samme kjønn, enn med en i motsatt kjønn?

Du har jo vært UTRO!!

Ja, er enig med deg, du burde ikke gjøre det med venner; blir for mye komplikasjon der. Hva med å gå på fest å skjekke opp ei jente, eller kanskje det finnes steder i byen der mange lesper tilbringer tiden sammen? Hva med å prøve å finne ei på nettet da?? Treffe henne, og se det an....Men for guds skyld, FORTELLE det først til kjæresten din.

Hun sier jo at hun har snakket med kjaeresten om det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198699-vil-ha-jentesex/#findComment-1402024
Del på andre sider

Gjest jjeeeeeeez

Hun sa at hun ikke kunne si det til kjæresten sin, siden han er venner med kjæresten til venninna hennes!

Men at de har snakket om å han tenner på å se henne ha sex med ei jente. Den er grei,men hun har ikke fortalt at hun allerede har hatt det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198699-vil-ha-jentesex/#findComment-1402028
Del på andre sider

Out of topic..

Du har jo vært UTRO!!

åjoda, er enig i det. han visste _selvfølgelig_ om det som skjedde med den første. jeg spurte om det var ok om jeg gikk videre med henne. han syntes det var helt greitt, siden vi begge vet at jeg ikke er bifil, og at han ikke er utsatt for konkurranse.

det var derfor jeg valgte å ikke gå lengre, og det er derfor jeg sa brått stopp. fordi jeg visste det var utroskap å gjøre noe mer. bare for å gjøre det klart, har vi to snakket mye om akkurat denne saken, slik at jeg er helt sikker på hva som er ok og ikke ok for ham!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198699-vil-ha-jentesex/#findComment-1402030
Del på andre sider

jepp, det har jeg også. og han vet om det med den første venninna (jeg hadde spurt ham på forhånd da) ;)

ble liksom kastet i mellom, da jeg måtte love den andre venninna at jeg ikke fortalte det til kjæresten min. jeg ønsket så fælt å fortelle om mitt fylle-idioti, så jeg hadde et moralsk dilemma som jeg slet kjempemye med.

jeg spurte henne om jeg kunne fortelle det til kjæresten noen dager etter "hendelsen", men hun ba meg sånn om å la være. siden jeg har snakka med ham om sånnt tidligere, vet jeg omtrent hvilke holdninger han har til det, og jeg velger å holde ord til venninna.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198699-vil-ha-jentesex/#findComment-1402039
Del på andre sider

Annonse

Gjest jjeeeeeeez

åjoda, er enig i det. han visste _selvfølgelig_ om det som skjedde med den første. jeg spurte om det var ok om jeg gikk videre med henne. han syntes det var helt greitt, siden vi begge vet at jeg ikke er bifil, og at han ikke er utsatt for konkurranse.

det var derfor jeg valgte å ikke gå lengre, og det er derfor jeg sa brått stopp. fordi jeg visste det var utroskap å gjøre noe mer. bare for å gjøre det klart, har vi to snakket mye om akkurat denne saken, slik at jeg er helt sikker på hva som er ok og ikke ok for ham!!!

Okey, da forstår jeg bedre. Kjæresten min hadde ikke godtatt slikt, men alle er forskjellige, heldigvis =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198699-vil-ha-jentesex/#findComment-1402052
Del på andre sider

ingen andre vet om det som har skjedd, og ingen andre har sett at jeg har klint med de to jentene. det at jeg klinte med henne på fest, skjedde på et rom. kliner ikke med min kjære engang på fest.

(synes det er viktig å poengtere at jeg ikke kliner med jenter pga status, eller hva det nå enn er. har fått inntrykk at noen gjør det på fest når det er gutter tilstede. hadde det ikke vært det, hadde de helt sikkert ikke "rotet" med samme kjønn. heldigvis er min kompisgjeng mer "siviliserte" enn det ;) ).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198699-vil-ha-jentesex/#findComment-1402213
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt enig med "jesus" lenger ned her, du har jo strengt tatt vært utro, med mindre du gar blanko fullmakt til å flørte++ med jenter.

Dette er nok ikke så enkelt. Og dersom kjæresten din skal se på, og evt være med, er det enda vanskeligere. Kontaktstedene flyter over av par som ønsker en ekstra jente, det er ikke så mange jenter som søker par. Og alle skal jo like alle. Kjæresten din vil neppe like det om han ikke liker henne, hun vil ikke la han se på, og i alle fall ikke være med, dersom hun ikke liker han.

At han tenner på tanken betyr heller ikke at det vil fungere særlig bra i praksis. Du vil kose deg med en annen person, ikke bare han. Det er stor sannsynlighet for at han vil se på det som konkuranse når det kommer til stykket.

Og er du villig til å la han være med?

Den beste muligheten er nok å bruke kontaktsteder på nettet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198699-vil-ha-jentesex/#findComment-1405838
Del på andre sider

Jeg er litt enig med "jesus" lenger ned her, du har jo strengt tatt vært utro, med mindre du gar blanko fullmakt til å flørte++ med jenter.

Dette er nok ikke så enkelt. Og dersom kjæresten din skal se på, og evt være med, er det enda vanskeligere. Kontaktstedene flyter over av par som ønsker en ekstra jente, det er ikke så mange jenter som søker par. Og alle skal jo like alle. Kjæresten din vil neppe like det om han ikke liker henne, hun vil ikke la han se på, og i alle fall ikke være med, dersom hun ikke liker han.

At han tenner på tanken betyr heller ikke at det vil fungere særlig bra i praksis. Du vil kose deg med en annen person, ikke bare han. Det er stor sannsynlighet for at han vil se på det som konkuranse når det kommer til stykket.

Og er du villig til å la han være med?

Den beste muligheten er nok å bruke kontaktsteder på nettet.

takker for svar!

er enig i mye av det du sier, og hvis jeg føler at det fører noe negativt med seg (i forhold til forholdet vårt), vil jeg heller bare glemme drømmen min!!¨

jeg har snakket mye sammen med min kjære om dette, og vi er helt enige om det vi har pratet om. men det er sant det du sier, at det er noe annet i teorien enn i praksis. mange personers fantasier fungerer bare teoretisk, men ville ikke vært like bra i praksis. så vi må jo vurdere alle mulige slags konsekvenser (selv om vi aldri kan klare å finne alle da).

nei, det er en vanskelig sak, men lysten min er der. det er ikke bare for min egen del jeg gjør det heller. til eksempel, har han noen ganger gjort oss kåte ved å fortelle om fantasier han har med meg sammen med en annen jente. av og til samsvarer de med mine egne fantasier, noe som bare gjør meg ekstra kåt.

så er det jo vanskelig å få det til å klaffe med en annen dame også. det er der jeg føler problemet sitter... jaja, håpe på det beste ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198699-vil-ha-jentesex/#findComment-1406249
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...