Gå til innhold

Kjøper dere kun rådyre mobiltlf...?

Gjest ..eller tlf som ikke er de nyeste og hotteste...

Anbefalte innlegg

Gjest ..eller tlf som ikke er de nyeste og hotteste...
Skrevet

Skal kjøpe ny mobil, har en Sony Ericson, litt ustabil. Ønsker jo en tlf som er litt "snerten" - altså liten og nett..., har kamera og som er grei å bruke. Noen anbefalinger? Vil ikke bruke 1000vis av kroner på den.

Skrevet

drit i rådyre telefoner. hva i huleste navn og helligdager skal jeg bruke den til? hva er gleden med det egentlig?

har ei venninne som brukte utrolige 7500kr på en liten, snerten mobil for noen år siden. (det var sikkert rett før de begyndte med kamera og mengder med annet tilbehør). vet ikke hvilken mobil hun har nå, men hun har nok blitt klokere med åra, å ikke gjøre slike bomkjøp.

stadig noe nytt, og du er faktisk ikke like "kul" lengre et halvt år etter du har brukt tusenvis av kroner, når de så seller den samme mobilen på expert for en krone.

hiv den du har inn til reperasjon. vent til bindingstida har gått ut, og skaff deg et billig abonoment fra mobyson eller noe. at mobilene er dyre, betyr ikke nødvendigvis at batteriet virker like bra etter 2 års bruk, eller at den er produsert uten feil!

nei, ha en liten mobil du får plass til i lomma, det vil jeg anbefale. det er ikke vanskelig å få en knust skjerm på fest engang (på de mobilene som har store skjermer)... tenk hvor dum du føler deg da?

Skrevet

Absolutt ikke. Det meste jeg har betalt var 1600 (inkl.abo.). De siste årene har jeg bare brukt gamle hauger, men måtte nå bite i gresset og kjøpe en SE k750i (til 1000,- inkl. abo.) fordi jeg _må_ ha en telefon som har god støtte for java. At den har det beste mobilkameraet (2Mpx) er heller ingen ulempe.

".........................................."

Skrevet

Nei, men jeg fikk en på jobben nå....Nokia 6680.

Skjønner ikke en dritt av den.

Skrevet

Nei, jeg har den aller billigste fra Nokia. Tror jeg betalte kr 1000 for den. Uten abonnement, for jeg bruker chess kontanttelefon.

Har ikke kamera og radio pluss andre duppedingser.

Skrevet

Har en SE K750i, betalte 750 kr for den, riktignok med abo., men det er helt uproblematisk, for det var bare å videreføre det abonnementet jeg allerede har, og ønsker å fortsette å ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...