Gå til innhold

Synes du det er kjedelig å bli eldre- gammel?

Gjest Du over den første og andre ungdom!

Anbefalte innlegg

Gjest Du over den første og andre ungdom!
Skrevet

i do! drittrævvakjedelig!

Skrevet

Ja, fader sà kjipt! Fyller 36 om 9 dager og det er en pille jeg ikke helt klarer à svelge, gitt :-/

Gjest over de 30
Skrevet

Vi blir eldre, men det betyr ikke at vi må sitte å sture og klage. Tenk positivt og dra nytte av den livserfaringen du har. Innse at slik er livet.

Skrevet

Over min første ungdom er jeg garantert, men når er man over sin andre da?

Jeg er 37 og har ikke hatt det bedre! :o)

Gjest Du som er...
Skrevet

Ja, fader sà kjipt! Fyller 36 om 9 dager og det er en pille jeg ikke helt klarer à svelge, gitt :-/

Hva skal vi gamliser finne på da?

Gjest over de 30
Skrevet

Hva skal vi gamliser finne på da?

Café, kino, restaurant, dans, biblioteket, nytt teorikurs bil, svømmehallen, politikk, møter, dagsenter, aktiviteter på sykehjemmet, være med i frivillighetssentralen (besøke eldre), støttekontakt, forening, idrett, selge lodd for foreninger, frivillig arbeide for menigheten, skrive brev, besøke familie, reise, busstur, dagstur, datakurs, malekurs, tegnekurs, hobbygartner, barnevakt, lese, være med venner osv.

Gjest passert 40 år
Skrevet

Ikke kjedelig, men etter at jeg passerte 40 har alderen plaget meg.

Skrevet

nei det synes jeg ikke:-) er fortsatt den samme etter fylte 40 og har planer om å fortsette livet i en positiv retning:-)

Synes livet er flott jeg;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...