Gå til innhold

Hvilken filmanmeldelse har du vært mest uenig i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

leser anmeldelsen av "Charlie og sjokoladefabrikken". den fikk en 5'er i kinoguiden, den fikk en 3'er i absolutt underholdning.

så filmen"girl interrupted" og ble forundret over at VG ga den en 2'er og kalte den en dårlig etterlignelse av gjøkeredet.

like forundret ble over at "Sanger fra andre etasje" fikk en 6'er i terningskast mens jeg brukte all min energi på å bli sittende i kinosalen. Synes den var utrolig lite engasjerende.

hvilke filmer synes dere er undervurdert eller overvurdert?

Gjest ChiengMai
Skrevet

En sterkt overvurdert film er Moulin Rouge, større møkkafilm har jeg knapt sett. Samme gjelder vel for Fuckin Åmål som liksom "alle" likte.

Gjest papirtiger
Skrevet

The Mexican. Vant visst drøssevis av oscars. Så den på kino og vurderte seriøst å dra, og DET har aldri skjedd før.

Skrevet

The Mexican. Vant visst drøssevis av oscars. Så den på kino og vurderte seriøst å dra, og DET har aldri skjedd før.

Nå lurer jeg på om ikke noen har lurt deg. The Mexican vant ingen oscar, og fikk egentlig ganske middels kritikk,

Skrevet

En sterkt overvurdert film er Moulin Rouge, større møkkafilm har jeg knapt sett. Samme gjelder vel for Fuckin Åmål som liksom "alle" likte.

Moulin Rouge er da en fantastisk film.

Skrevet

Mener å huske at Gangs Of New York fikk alt for gode karakterer. Men det er mulig jeg husker feil. Synes også en del av de siste filmene med Tom Hanks er en smule overvurderte.

Ellers er jeg veldig ofte enig med filmanmeldere generelt, men jeg ser også såpass mye film at jeg vokste fra svadafilmer for mange år siden.

Det vil jeg tro de fleste filmanmeldere også har gjort.

Skrevet

Piano!

Det må være den absolutt kjedligste filmen jeg noen sinne har sett....bar et langt, stort gjeeeeeesp...Zzzzzzzzz

Skrevet

Piano!

Det må være den absolutt kjedligste filmen jeg noen sinne har sett....bar et langt, stort gjeeeeeesp...Zzzzzzzzz

Du er jo helt håpløs. Det er en nydelig film.

Først Mulholland Drive og nå dette!

Skrevet

Du er jo helt håpløs. Det er en nydelig film.

Først Mulholland Drive og nå dette!

Ja, det er godt jeg er søt og sexy ellers så hadde det ikke vært håp for meg;-)

Skrevet

Ja, det er godt jeg er søt og sexy ellers så hadde det ikke vært håp for meg;-)

Ja, det er det du klarer deg på! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Moulin Rouge er da en fantastisk film.

Ja, jeg hører man sier akkurat det. Men da har de fleste antakeligvis sett en annen Moulin Rouge enn jeg. :-) Sånn midt uti filmen et sted hadde jeg nok myrdet Nicole Kidman om jeg hadde fått tak i henne, så drepende kjedelig syns jeg den var.

Skrevet

Ja, jeg hører man sier akkurat det. Men da har de fleste antakeligvis sett en annen Moulin Rouge enn jeg. :-) Sånn midt uti filmen et sted hadde jeg nok myrdet Nicole Kidman om jeg hadde fått tak i henne, så drepende kjedelig syns jeg den var.

skal vi utføre drapet sammen?. Synes også filmen var drepende kjedelig..

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Det var vel Dagbladet som ga Se7en terningkast 2 da den kom. Det kan vel kalles skivebom :)

Og da han raringen i P4 (husker ikke navnet) slaktet Requiem for a dream og sa det var det verste mølet han noen gang hadde sett. Jadda...

Skrevet

Piano!

Enig!

Jeg gledet meg til den filmen, og den var møkkakjedelig!! Uutholdelig...

Gjest ChiengMai
Skrevet

skal vi utføre drapet sammen?. Synes også filmen var drepende kjedelig..

Næsj, har ikke tenkt å ta henne nå, hun har gjort det bedre i ettertid. Men om jeg ved et uhell skulle putte den filmen i DVD-spilleren en gang til kan vi komme tilbake til saken. ;-)

Skrevet

_Mest_ uenig vet jeg ikke. Men jeg var uenig med toeren Vanilla Sky fikk. Og ristet litt på hodet av folk (her og andre steder) som slaktet den fordi de ikke skjønte den :-)

"............................................"

Skrevet

Forresten: Den engelske pasienten. Totalt, hindides tragisk smøreri (i tre timer!), som fikk topp anmeldelser og fullstendig ufortjente oscarer. *grøss*

"........................................."

Skrevet

Enig!

Jeg gledet meg til den filmen, og den var møkkakjedelig!! Uutholdelig...

...jammen godt du også er søt og sexy da, siden vi tydeligvis ikke befinner oss blant åndseliten...:-)

Skrevet

...jammen godt du også er søt og sexy da, siden vi tydeligvis ikke befinner oss blant åndseliten...:-)

hehe ja. Noe må man jo ha også, når åndseliten ikke syns smaken vår er bra nok ;-D

Skrevet

Forresten: Den engelske pasienten. Totalt, hindides tragisk smøreri (i tre timer!), som fikk topp anmeldelser og fullstendig ufortjente oscarer. *grøss*

"........................................."

Ja den var kjedelig...da var det rett før jeg sovnet. Og jeg fikk "Den engelske pasienten" anbefalt...

Tror ikke jeg gadd å se den helt ferdig engang..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...