Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carina82

10

• amber sun

6

• Gyda

5

• hare1365380455

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

avkommet til ei geit!

Du kan jo prøve å søke på kjekjøt. Eller du kan bruke en oppskrift for lammekjøtt.

Kjekjøtt er godt. Da jeg spiste det i fjor var det nok flere 10-år siden sist. Jeg kokte det bare i vann, og hadde poteter til. >Men eg godt saus hadde nok vært bra. Fint å grille også. Vi spiste en del kjehoder da jeg var barn. Smakte bedre enn smalakove! Men det var nok ikke hoder av nyfødde kje, men av slike som ble slaktet om høsten.

Gjest M.Angelica
Skrevet

hva er viktigst på en fredags kveld da?

Ikke å lage mat i allefall.

*lol*

ENIG :D

Hvem er du forresten?

Gjest blomsterløk
Skrevet

ENIG :D

Hvem er du forresten?

Hvem jeg er?

Meg sjøl, så klart *lol*

Det er dette nicket jeg pleier å bruke

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvem jeg er?

Meg sjøl, så klart *lol*

Det er dette nicket jeg pleier å bruke

Har du vært på dol lenge? Er du hokjønne eller hankjønn?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Har du vært på dol lenge? Er du hokjønne eller hankjønn?

hunkjønn.

har ikke vært her så lenge i denne omgangen, bare 3-4 måneder.

Men var her mye i 2001, da jeg gikk gravid.

Skrevet

Syden er jo midt mellom østen og vesten... Kanskje de vil til norden heller?

Ja - kanskje det. men de prøver seg sydover hvert år og kommer tilbake. De har ikke innebygd radar fra Norge, siden de ikke egentlig hører til her. helt sant.

Skrevet

Du kan jo prøve å søke på kjekjøt. Eller du kan bruke en oppskrift for lammekjøtt.

Kjekjøtt er godt. Da jeg spiste det i fjor var det nok flere 10-år siden sist. Jeg kokte det bare i vann, og hadde poteter til. >Men eg godt saus hadde nok vært bra. Fint å grille også. Vi spiste en del kjehoder da jeg var barn. Smakte bedre enn smalakove! Men det var nok ikke hoder av nyfødde kje, men av slike som ble slaktet om høsten.

har hørt at det må kokes så grilles for å få bort denne sære smaken... kanskje jeg skal prøvesmake først før jeg har det i bryllupet...

Gjest M.Angelica
Skrevet

hunkjønn.

har ikke vært her så lenge i denne omgangen, bare 3-4 måneder.

Men var her mye i 2001, da jeg gikk gravid.

Okei..artig :D

Skrevet

har hørt at det må kokes så grilles for å få bort denne sære smaken... kanskje jeg skal prøvesmake først før jeg har det i bryllupet...

Mener du kylling?

Skrevet

Lurt å prøve først , ja. Dumt å ha noe du ikke liker i bryllupet.

Mannen til en av mine kusiner har spist tomatsuppe en gang; det var i hans eget bryllup. Skjønner ikke at de ikke kunne ha valgt noe han likte (og jeg jeg liker ikke tomatsuppe og var gjest i bryllupet...).

Skrevet

Alt hår må bort.

Unntakk på hodet

Hodene blir jo flådd før vi spiser dem, for å være alvorlig. Jeg var flink å flå som barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...