Gyda Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Alt hår må bort. Unntakk på hodet LOL 0 Siter
fresja Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 avkommet til ei geit! Du kan jo prøve å søke på kjekjøt. Eller du kan bruke en oppskrift for lammekjøtt. Kjekjøtt er godt. Da jeg spiste det i fjor var det nok flere 10-år siden sist. Jeg kokte det bare i vann, og hadde poteter til. >Men eg godt saus hadde nok vært bra. Fint å grille også. Vi spiste en del kjehoder da jeg var barn. Smakte bedre enn smalakove! Men det var nok ikke hoder av nyfødde kje, men av slike som ble slaktet om høsten. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 hva er viktigst på en fredags kveld da? Ikke å lage mat i allefall. *lol* ENIG Hvem er du forresten? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 ENIG Hvem er du forresten? Hvem jeg er? Meg sjøl, så klart *lol* Det er dette nicket jeg pleier å bruke 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Hvem jeg er? Meg sjøl, så klart *lol* Det er dette nicket jeg pleier å bruke Har du vært på dol lenge? Er du hokjønne eller hankjønn? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Har du vært på dol lenge? Er du hokjønne eller hankjønn? hunkjønn. har ikke vært her så lenge i denne omgangen, bare 3-4 måneder. Men var her mye i 2001, da jeg gikk gravid. 0 Siter
Gyda Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Syden er jo midt mellom østen og vesten... Kanskje de vil til norden heller? Ja - kanskje det. men de prøver seg sydover hvert år og kommer tilbake. De har ikke innebygd radar fra Norge, siden de ikke egentlig hører til her. helt sant. 0 Siter
gutt23 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Du kan jo prøve å søke på kjekjøt. Eller du kan bruke en oppskrift for lammekjøtt. Kjekjøtt er godt. Da jeg spiste det i fjor var det nok flere 10-år siden sist. Jeg kokte det bare i vann, og hadde poteter til. >Men eg godt saus hadde nok vært bra. Fint å grille også. Vi spiste en del kjehoder da jeg var barn. Smakte bedre enn smalakove! Men det var nok ikke hoder av nyfødde kje, men av slike som ble slaktet om høsten. har hørt at det må kokes så grilles for å få bort denne sære smaken... kanskje jeg skal prøvesmake først før jeg har det i bryllupet... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 hunkjønn. har ikke vært her så lenge i denne omgangen, bare 3-4 måneder. Men var her mye i 2001, da jeg gikk gravid. Okei..artig 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 har hørt at det må kokes så grilles for å få bort denne sære smaken... kanskje jeg skal prøvesmake først før jeg har det i bryllupet... Mener du kylling? 0 Siter
fresja Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 har hørt at det må kokes så grilles for å få bort denne sære smaken... kanskje jeg skal prøvesmake først før jeg har det i bryllupet... Lurt å prøve først , ja. Dumt å ha noe du ikke liker i bryllupet. Mannen til en av mine kusiner har spist tomatsuppe en gang; det var i hans eget bryllup. Skjønner ikke at de ikke kunne ha valgt noe han likte (og jeg jeg liker ikke tomatsuppe og var gjest i bryllupet...). 0 Siter
fresja Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Alt hår må bort. Unntakk på hodet Hodene blir jo flådd før vi spiser dem, for å være alvorlig. Jeg var flink å flå som barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.