Gjest Ikke meg! Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Og hvordan lager man det? 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det kommer an på hva du bruker. Hvis du leser litt lenger ned her er det mange kreative forslag! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Smaker gele, og har super effekt på fester!! Lages av vodka 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Smaker gele, og har super effekt på fester!! Lages av vodka Og puttes i bhn 0 Siter
amber sun Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Og puttes i bhn Det er klart. Først spiser man, så putter man resten i bh'en. Og så kommer man gratis inn på nattklubb. hehe 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det er klart. Først spiser man, så putter man resten i bh'en. Og så kommer man gratis inn på nattklubb. hehe Fyll på med gele, så er det null problem med inngangen! 0 Siter
Gyda Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Spritgele smaker dritgodt. Du bare bytter ut noe av vannet med sprit (en stund etter at det den litt mindre vannmengden har kokt opp og blitt kjøligere) 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det smaker sikkert bedre enn gløggen til mp ihvertfall. Jeg tror nok også du var skikkelig totalt kjempefull! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Fyll på med gele, så er det null problem med inngangen! Nettopp! Det er jo hele poenget, hehe 0 Siter
Gjest ikke meg! Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Smaker gele, og har super effekt på fester!! Lages av vodka Hvordan er oppskriften på din vodkagele, antall av hva og hvordan går du frem når du lager den?hvor lenge står den(spritgeleen altså!)? Smaker den godt, og smaker det virkelig gele? 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Smaker gele, og har super effekt på fester!! Lages av vodka Men for all del IKKE ha den stående i klesskapet!!! 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Nettopp! Det er jo hele poenget, hehe Selvsagt! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Hvordan er oppskriften på din vodkagele, antall av hva og hvordan går du frem når du lager den?hvor lenge står den(spritgeleen altså!)? Smaker den godt, og smaker det virkelig gele? Den smaker gele. Og du tar 1dl vodka og 4 dl vann. hvor lenge den står...som vanlig gele. men ha vodka oppi etter at den er kokt opp, ellersf forsvinner effekten. :-D 0 Siter
Gjest ikke meg! Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Den smaker gele. Og du tar 1dl vodka og 4 dl vann. hvor lenge den står...som vanlig gele. men ha vodka oppi etter at den er kokt opp, ellersf forsvinner effekten. :-D En sånn liten Freia-pakke? Stinker det sprit av deg(sånn som når du drikker sprit) når du eter den? Eller er det mer luktløst? Ser for meg mor sitter å spiser sin hemmelige egen spritgele i barneselskapet, mens ungene får spritfri 0 Siter
Gjest pass deg :o) Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Huff, jeg grøsser på ryggen .... dette spiste mannen min seg dritings på i utdrikkingslaget sitt ;o). 0 Siter
amber sun Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 En sånn liten Freia-pakke? Stinker det sprit av deg(sånn som når du drikker sprit) når du eter den? Eller er det mer luktløst? Ser for meg mor sitter å spiser sin hemmelige egen spritgele i barneselskapet, mens ungene får spritfri hahaha nei ikke vet jeg. vi har spist geleen alle sammen når vi har hatt den. Men ikke i barneselskap 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Hvis jeg lager det, er det dritgodt!! =D (Bare spør de som har vært på fest hos meg, hvis de husker noe da) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 En sånn liten Freia-pakke? Stinker det sprit av deg(sånn som når du drikker sprit) når du eter den? Eller er det mer luktløst? Ser for meg mor sitter å spiser sin hemmelige egen spritgele i barneselskapet, mens ungene får spritfri LOL Server heller bestemor. Da blir det liv =) 0 Siter
Gjest ikke meg! Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Nettopp! Det er jo hele poenget, hehe Gelepupper var jo en råsmart måte å smugle med seg alkohol inn på! *silikoninnlegg* og slurperør ned i bhn.Det knepet skulle jeg visst om da jeg var ung! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Hvis jeg lager det, er det dritgodt!! =D (Bare spør de som har vært på fest hos meg, hvis de husker noe da) Jeg husker at vi rokket med rokkering! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.