Gå til innhold

Hvordan smaker spritgele?

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jatakk, så lenge det er gele igjen:-)

Jeg har gele til alle =)

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carina82

23

• Alana

19

• amber sun

18

• Gyda

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jatakk, så lenge det er gele igjen:-)

Det er det aldri noen garanti for... Det kommer an på hvor tykke innlegg vi trenger!

Skrevet

Marinaden er allround :-) Til innvortes og utvortes bruk både på kvinne, måke og gås :-) Så da kan du tenke deg!

Fy flate. Dette blir bra!

Skrevet

Det er det aldri noen garanti for... Det kommer an på hvor tykke innlegg vi trenger!

*løpe* ;-)

Skrevet

Vi skal ta canadagjess også!

Vi tar det vi får, tenker jeg!

Skrevet

Vi er rottet også vi... Selv om vi er blonde, klarer vi å gjøre flere ting på en gang.

Hehe

Jeg er en av dem som har kamuflert det blonde på hodet. Men så mye for det når jeg dukker opp i disse trådene...

Skrevet

Marinaden er allround :-) Til innvortes og utvortes bruk både på kvinne, måke og gås :-) Så da kan du tenke deg!

Vet ikke om jeg vil tenke på det. Da bør vi forflytte oss til andre forum først...

Skrevet

Fy flate. Dette blir bra!

Kan ikke vente. Når forventes denne begivenheten å finne sted?

Skrevet

Vet ikke om jeg vil tenke på det. Da bør vi forflytte oss til andre forum først...

LOL

Skrevet

Ja, der er det jo flere av oss som bor. Det er jo det som er øst for eden!

Aha...

Da forventer jeg arrangementer av en viss standard også her!

Gjest ikke meg!
Skrevet

Vi skal ta canadagjess også!

Med bare hendene *ler*

Skrevet

Kan ikke vente. Når forventes denne begivenheten å finne sted?

Enten sovnet alle, eller dere rottet dere inn på msn. Sikkert bare fordi jeg nevnte ondskapen ;-)

Skrevet

Enten sovnet alle, eller dere rottet dere inn på msn. Sikkert bare fordi jeg nevnte ondskapen ;-)

*sutre*

Skrevet

Utifra det du spør om i tråden her, så virker det som om du skal lure i noen spritgele uten at de merker det? Ikke at det er noe galt i det, selvsagt. Skulle ønske noen gjorde sånt med meg en gang i blant :D

Skrevet

Den smaker gele. Og du tar 1dl vodka og 4 dl vann.

hvor lenge den står...som vanlig gele.

men ha vodka oppi etter at den er kokt opp, ellersf forsvinner effekten.

:-D

4 dl vodka og en del vann var det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...