Gjest ikke meg! Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 mens kjerringer på samme alder blir sett på som sure, stygge bitcher? 0 Siter
pirko Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Grunnen til at de er populære er jo at de har mere av det enn de yngre har, og som damer jakter på, nemmelig penger. Om du ikke ser så bra ut, spiller det ikke så stor rolle overfor damer, så lenge du har penger og eller status. Ofte er det nok bare å ha hatt trynet sitt på tv så drar du damer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Fordi middelaldrende kvinner har pms og derfor er sure bitcher? 0 Siter
Gjest ikke meg! Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Fordi middelaldrende kvinner har pms og derfor er sure bitcher? Jasså, liv i deg og?hvor dukka du opp henifra? 0 Siter
sheba Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Fordi middelaldrende kvinner har pms og derfor er sure bitcher? pms = perfekte-menneskelige-skjønnheter!! sådetså!! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Jasså, liv i deg og?hvor dukka du opp henifra? Jeg dukker stadig opp når man minst venter det. Som et troll i eske. 0 Siter
Gjest ikke meg! Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Jeg dukker stadig opp når man minst venter det. Som et troll i eske. Ja,men det viktige er at du dukker opp;) Jeg trodde først at du bare var et virus på maskina mi, men begynner nå å skjønne sammenhengen, du er bare en dolling! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Ja,men det viktige er at du dukker opp;) Jeg trodde først at du bare var et virus på maskina mi, men begynner nå å skjønne sammenhengen, du er bare en dolling! Hvem er du, og hva var det du sa jeg var sa du? 0 Siter
Gjest ikke meg! Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Hvem er du, og hva var det du sa jeg var sa du? Du er en dolling(ikke ei dolle nei!) En dolling er en som surfer på dol, fast inventar, f.eks. dassen på dol(om du vil) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Du er en dolling(ikke ei dolle nei!) En dolling er en som surfer på dol, fast inventar, f.eks. dassen på dol(om du vil) Åja. Det har du rett i. Men hvor middelardrende er du? Du smiler og står i og har åpenbart ikke fått pms ennå? 0 Siter
Gjest ikke meg! Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Åja. Det har du rett i. Men hvor middelardrende er du? Du smiler og står i og har åpenbart ikke fått pms ennå? Neida,jeg er ikke nådd middelalderen enda, hva med deg selv? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Neida,jeg er ikke nådd middelalderen enda, hva med deg selv? Neida, ikke ennå. Men jeg tror ikke vi gutta får pms uansett. Vi får vel bare 40-årskrise og begynner å sjekke opp 20-åringer. Men det er jo ikke like ille som hormonforstyrrelser. 0 Siter
Gjest ikke meg! Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Neida, ikke ennå. Men jeg tror ikke vi gutta får pms uansett. Vi får vel bare 40-årskrise og begynner å sjekke opp 20-åringer. Men det er jo ikke like ille som hormonforstyrrelser. Forresten, potensen begynner å dale drastisk fra 40 år og oppover, så gled deg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Forresten, potensen begynner å dale drastisk fra 40 år og oppover, så gled deg! Vi får se på det. Til nå har den holdt seg godt og vel så det. Faktisk går den sjelden ned. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 pms = perfekte-menneskelige-skjønnheter!! sådetså!! :-) Er du å regne som "middelaldrende", da? Det må i såfall være med et nødskrik :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Er du å regne som "middelaldrende", da? Det må i såfall være med et nødskrik :-) "..........................................." En venninnes påstand: "Det er kort vei fra eldre gentleman til gammel gris." Etter at en gentleman hadde skuffet henne. 0 Siter
sheba Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Er du å regne som "middelaldrende", da? Det må i såfall være med et nødskrik :-) "..........................................." Trodde 40 var en aldri så liten grense jeg:-) ikke spør meg om pms for jeg aner ikke hvordan det er, heldigvis! etter som jeg hører kan det være virkelig plagsomt for flere enn personen som har det;-) 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Trodde 40 var en aldri så liten grense jeg:-) ikke spør meg om pms for jeg aner ikke hvordan det er, heldigvis! etter som jeg hører kan det være virkelig plagsomt for flere enn personen som har det;-) Der har du problemet med flerkoneri, PMS, alle på en gang. Gravide, alle på en gang. Åsså 4 svigermødre da gitt, hvis ikke de er søsken. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Er det slik da? Det er jo fullt av yngre gutter som vil ha eldre kvinner. Når kona mi chatter, så hagler det av yngre menn som vil ha henne. Det er utrolig pågående og nesten trygler og ber om at hun skal ta kontakt. Men det vi hører mest om i det daglige er kanskje yngre jenter og eldre menn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.