Gjest tut-og-trakt Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Hvordan raskest mulig ordne en hotmail? 0 Siter
Alana Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det var dit alle forsvant ja... *sutre* Registrere en på hotmail.com? Skjønner ikke helt...man kan vel lage en adresse når man installerer msn? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Ved å lage en ny.. Ha ha ha ha =p 0 Siter
Gjest tut-og-trakt Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det var dit alle forsvant ja... *sutre* Registrere en på hotmail.com? Skjønner ikke helt...man kan vel lage en adresse når man installerer msn? Tror du må ha en hotmail eller lignende!?!må man ikke det "Shit"? Skal vi prøve å fixe oss en hver Alana og se om det fynker? Blir vi sittende fast kan vi bare spørre videre her. 0 Siter
Alana Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Tror du må ha en hotmail eller lignende!?!må man ikke det "Shit"? Skal vi prøve å fixe oss en hver Alana og se om det fynker? Blir vi sittende fast kan vi bare spørre videre her. Du må ha en hotmail eller lignende ja, hehe. Www.hotmail.com kan du registrere på. Jeg har både hotmail og msn jeg, men på min msn er det svært stille nå... Har ikke disse trådherperne på min msn :-) 0 Siter
Gjest tut-og-trakt Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Ved å lage en ny.. Ha ha ha ha =p oi så mojsom vi er i dag/natt )) Joda, men spørsmålet var heller om det fantes en raskere måte å registrere en på, også lurer jeg som Alana på om jeg kan registrere en mail på msn-sida? Jeg skal bare opprette mail for å komme inn på msn. 0 Siter
Alana Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 oi så mojsom vi er i dag/natt )) Joda, men spørsmålet var heller om det fantes en raskere måte å registrere en på, også lurer jeg som Alana på om jeg kan registrere en mail på msn-sida? Jeg skal bare opprette mail for å komme inn på msn. Jeg lurer ikke. Jeg bare prøver å hjelpe deg :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Tror du må ha en hotmail eller lignende!?!må man ikke det "Shit"? Skal vi prøve å fixe oss en hver Alana og se om det fynker? Blir vi sittende fast kan vi bare spørre videre her. Det er mulig du kan gjøre det via www.msn.no også. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 oi så mojsom vi er i dag/natt )) Joda, men spørsmålet var heller om det fantes en raskere måte å registrere en på, også lurer jeg som Alana på om jeg kan registrere en mail på msn-sida? Jeg skal bare opprette mail for å komme inn på msn. Nei, du må opprette ny hotmail. Men det tar jo ikke så lang tid da. 5 min maks =) 0 Siter
Gjest tut-og-trakt Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Du må ha en hotmail eller lignende ja, hehe. Www.hotmail.com kan du registrere på. Jeg har både hotmail og msn jeg, men på min msn er det svært stille nå... Har ikke disse trådherperne på min msn :-) det er jo bare å avtale invitasjoner og sånt det Jeg har også en msn, men den er ikke anonym da, så jeg må ordne en ny en til ymse bruk. Nei, jeg tror jeg får fixe dette i morra eller noe, er så dønn trøtt nå at jeg må ta kvelden. Vi snakkes(kansje rettere sagt tastes Go natt til alle som gidder å lese! 0 Siter
Alana Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 det er jo bare å avtale invitasjoner og sånt det Jeg har også en msn, men den er ikke anonym da, så jeg må ordne en ny en til ymse bruk. Nei, jeg tror jeg får fixe dette i morra eller noe, er så dønn trøtt nå at jeg må ta kvelden. Vi snakkes(kansje rettere sagt tastes Go natt til alle som gidder å lese! God natt :-) 0 Siter
Gjest tut-og-trakt Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg lurer ikke. Jeg bare prøver å hjelpe deg :-) Ja,det har endelig gått opp for meg også nå *knis* Best å finne loppekassa før det utarter seg og nå skulle jeg til å signere med "tut-og-kjør" ) 0 Siter
Prozak Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 På msn.no har du disse to valgene (sony bruker): - Få en gratis Hotmail-konto og registrer deg automatisk ELLER - Registrer din egen e-postadresse ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.