Logitechmusa Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Postmannen kommer ikke med pakker på døra med mindre man har landpostbud. Vanlig postbud leverer i postkassa om mulig, eller legger lapp der om at du må hente forsendelsen på postkontoret/post i butkk. Tro meg, de kommer ikke om man har landpostbud heller. I alle fall svært sjelden. 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg fikk også SMS sist det kom pakke. Problemet var at før meldinga kom hadde jeg både sjekka på nettet et pakken var ankommet, OG henta pakken på posten. Det tok faktisk et par timer før meldinga tikka inn. Som å få værmeldinga dagen etter 0 Siter
fyrlykt Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg fikk også SMS sist det kom pakke. Problemet var at før meldinga kom hadde jeg både sjekka på nettet et pakken var ankommet, OG henta pakken på posten. Det tok faktisk et par timer før meldinga tikka inn. Ja, sms-meldinga kommer etter at pakken er hentet. Praktisk! 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Flytte nærmere postkassen? Hvis ikke berget kommer til Muhammed... eller var det omvendt? 0 Siter
Gjest søssa Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Tja, kanskje du kunne montert en trådløs ringeklokke ved kassa, ikke altfor mye bryderi for postmannen å klemme på den vel? 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Tja, kanskje du kunne montert en trådløs ringeklokke ved kassa, ikke altfor mye bryderi for postmannen å klemme på den vel? Kanskje det ja. Spørs hvor langt den rekker, men med fri sikt burde det vel gå. 0 Siter
cathlin Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Hvis ikke berget kommer til Muhammed... eller var det omvendt? Hadde vært kult hvis du gjorde det! :-) 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Hadde vært kult hvis du gjorde det! :-) Tror det er lettere å legge om veien. 0 Siter
fresja Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Postmannen kommer ikke med pakker på døra med mindre man har landpostbud. Vanlig postbud leverer i postkassa om mulig, eller legger lapp der om at du må hente forsendelsen på postkontoret/post i butkk. Vet ikke forskjell på landpostbud og postmann. Jeg tror pakker blir levert på døra her på landet hvor jeg bor, men jeg er aldri hjemme da. Jeg må kjøre til nabobygda å hente pakkene på postkontoret. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Tro det eller ei, men Clas Ohlson har en dings som varsler når postkassa er full. Det må vel være noe for deg? 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Tro det eller ei, men Clas Ohlson har en dings som varsler når postkassa er full. Det må vel være noe for deg? Kult! Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.