Gå til innhold

Postkassa er langt vekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Postmannen kommer ikke med pakker på døra med mindre man har landpostbud. Vanlig postbud leverer i postkassa om mulig, eller legger lapp der om at du må hente forsendelsen på postkontoret/post i butkk.

Tro meg, de kommer ikke om man har landpostbud heller. I alle fall svært sjelden.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Jeg fikk også SMS sist det kom pakke. Problemet var at før meldinga kom hadde jeg både sjekka på nettet et pakken var ankommet, OG henta pakken på posten. Det tok faktisk et par timer før meldinga tikka inn.

Som å få værmeldinga dagen etter :)

Skrevet

Jeg fikk også SMS sist det kom pakke. Problemet var at før meldinga kom hadde jeg både sjekka på nettet et pakken var ankommet, OG henta pakken på posten. Det tok faktisk et par timer før meldinga tikka inn.

Ja, sms-meldinga kommer etter at pakken er hentet. Praktisk!

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Flytte nærmere postkassen?

Hvis ikke berget kommer til Muhammed... eller var det omvendt?

Skrevet

Tja, kanskje du kunne montert en trådløs ringeklokke ved kassa, ikke altfor mye bryderi for postmannen å klemme på den vel?

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Tja, kanskje du kunne montert en trådløs ringeklokke ved kassa, ikke altfor mye bryderi for postmannen å klemme på den vel?

Kanskje det ja. Spørs hvor langt den rekker, men med fri sikt burde det vel gå.

Skrevet

Hvis ikke berget kommer til Muhammed... eller var det omvendt?

Hadde vært kult hvis du gjorde det! :-)

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Hadde vært kult hvis du gjorde det! :-)

Tror det er lettere å legge om veien.

Skrevet

Postmannen kommer ikke med pakker på døra med mindre man har landpostbud. Vanlig postbud leverer i postkassa om mulig, eller legger lapp der om at du må hente forsendelsen på postkontoret/post i butkk.

Vet ikke forskjell på landpostbud og postmann. Jeg tror pakker blir levert på døra her på landet hvor jeg bor, men jeg er aldri hjemme da. Jeg må kjøre til nabobygda å hente pakkene på postkontoret.

Skrevet

Tro det eller ei, men Clas Ohlson har en dings som varsler når postkassa er full. Det må vel være noe for deg?

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Tro det eller ei, men Clas Ohlson har en dings som varsler når postkassa er full. Det må vel være noe for deg?

Kult! Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...