Gå til innhold

Svineri i piller, muslimsk problem

Anbefalte innlegg

Gjest gelatinsvin
Skrevet

Jeg snakket med en danske som jobber i apotek, og hun sier at det er et styr om dagen i København.

En skokk muslimer kommer og kjefter fordi de har oppdaget at svært mye av piller og annet inneholder gelatin som er laget av svin.

Grov litt her:

http://www.islam.no/newsite/content/default.asp?Action=ViewFAQ&nTopPage=52&nPage=&nFAQID=324

Lurer på om de vet det?

Det blir litt stusselig uten nitroglyserinen tipper jeg.

Haram og haram.

Gjest anonym doler i dag
Skrevet

Er denne islamsiden en seriøs side?

ble litt skremt jeg.. rett og slett.

Gjest gelatinsvin
Skrevet

Er denne islamsiden en seriøs side?

ble litt skremt jeg.. rett og slett.

Vet ikke, ble litt paff sjøl jeg.

Desi.no er også temmelig "eksotisk".

En sånn krypende følelse i ryggsøyla liksom.

Gjest anonym doler i dag
Skrevet

Vet ikke, ble litt paff sjøl jeg.

Desi.no er også temmelig "eksotisk".

En sånn krypende følelse i ryggsøyla liksom.

fra spørsmål og svarbasen der en unge muslimsk jente spør om det er haram å chatte på nettet..

Salam lille søster.

Mange tror at skikk og bruk ikke gjelder når man chatter på nettet. Så lenge man ikke er kjent så er det lov å bryte lovene, tror de. Dette er stor feil.

Chatting er å anse som en vanlig prat med en forbigående person i byen. Selv om man ikke er kjent og selv om man ikke kjenner hvem man snakker med må de moralske lovene og reglene følges.

Man skal f. eks. ikke chatte med fremmede av det motsatte kjønn om intime ting (Så lenge det ikke handler om seriøs opplæring). Man skal ikke lyve og man må heller ikke baksnakke, mobbe eller liknende.

For unge mennesker er det ekstra viktig å advare mot chatting og hva det kan medføre til. Dessverre er det mange som havner i skandaler etter å ha chattet med en eller annen.

Enda farligere er det å gi adresser, eller telefonnummer til chattekamerater. Husk at nettet er full av ekle, onde mennesker som er ute etter å lure deg.

Måtte Allah sw beskytte oss alle mot shaytan og shaytans disipler.

Wassalam.

Basim Ghozlan

Gjest gelatinsvin
Skrevet

fra spørsmål og svarbasen der en unge muslimsk jente spør om det er haram å chatte på nettet..

Salam lille søster.

Mange tror at skikk og bruk ikke gjelder når man chatter på nettet. Så lenge man ikke er kjent så er det lov å bryte lovene, tror de. Dette er stor feil.

Chatting er å anse som en vanlig prat med en forbigående person i byen. Selv om man ikke er kjent og selv om man ikke kjenner hvem man snakker med må de moralske lovene og reglene følges.

Man skal f. eks. ikke chatte med fremmede av det motsatte kjønn om intime ting (Så lenge det ikke handler om seriøs opplæring). Man skal ikke lyve og man må heller ikke baksnakke, mobbe eller liknende.

For unge mennesker er det ekstra viktig å advare mot chatting og hva det kan medføre til. Dessverre er det mange som havner i skandaler etter å ha chattet med en eller annen.

Enda farligere er det å gi adresser, eller telefonnummer til chattekamerater. Husk at nettet er full av ekle, onde mennesker som er ute etter å lure deg.

Måtte Allah sw beskytte oss alle mot shaytan og shaytans disipler.

Wassalam.

Basim Ghozlan

Havne i skandale?

Lurer på hva skandale betyr?

Antagelig bare å chatte med en gutt de ikke er gift eller i familie med.

Skulle det skje, så kommer alle til å snakke om det på alle tehusene i hele byen. Stor bunnløs skam.

Gjest anonym doler i dag
Skrevet

Grøss i nakken?

Les dette:

http://www.rights.no/hrs_skrib_gen/arkiv/hrs_65.60_050522_108.htm

Og for å sikre nyanseringen, og la tiltalte komme til orde: forsvarstalen:

http://www.islam.no/newsite/content/default.asp?Action=Article&nTopPage=4&nPage=&nATID=136

Fikk inntrykk av at omtrent alt var haram på denne islamistsiden. Når folk bekymrer seg for om de kaan komme til å svelge vann når de pusser tenner under fasten....eller om de i det hele tatt kan svelge sitt eget spytt? Ser meg vanligvis som en svært så tolerant person men dette må jo være en form for hjernevasking?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...