Gjest Aniemal Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Skal sende en del dokumenter til en hotmailadresse. Jeg tenker at det kan bli enklere hvis jeg sender det som en zip-fil. men hvordan gjør jeg det? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Last ned Winzip og pakk dem sammen. http://www.winzip.com 0 Siter
Targ Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Legg alle de valgte dokumentene (f.eks.) på skrivebordet (skjermen). Dra musepekeren / pila over alle, - slik at de er markert. Så venstreklikker (/høyreklikker?) du, og kliker på 'Send til' og så på 'Komprimert'. Da blir det laget en ny fil som du kan sette ditt navn på. Ellers så har Morsk helt rett... :-) 0 Siter
Gjest Aniemal Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Legg alle de valgte dokumentene (f.eks.) på skrivebordet (skjermen). Dra musepekeren / pila over alle, - slik at de er markert. Så venstreklikker (/høyreklikker?) du, og kliker på 'Send til' og så på 'Komprimert'. Da blir det laget en ny fil som du kan sette ditt navn på. Ellers så har Morsk helt rett... :-) Det virker jo mye lettere. Takk for tipset:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.