Gå til innhold

Mange plager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å få flere og flere plager desto eldre man blir?

Jeg får ofte hodepine, en del søvnproblemer, noe angstproblemer, må ofte tisse etter jeg har lagt meg, er veldig irritabel når jeg er premensstruell.

Jeg er 36 år.

Hva er andres plager? Hvis du har noen da.

Skrevet

Jeg har færre plager enn før. Det herligste er å ikke ha migrene. Til og med vanlig hodepine er omtrent borte. Jeg har ikke tatt hodepinetabletter på månedsvis. Vond rygg har jeg aldri. I Ungdommen ble jeg trøtt i ryggen om jeg jobbet overtid. Klarer også å jobbe mer enn jeg gjorde for 30 år siden. For et par år siden hadde jeg vonde knær, i perioder var det et ork å gå ned trapper. For tiden føler jeg meg kjempebra, selv om høyt kolesterol og blodtrykk ikke er å spøke med! Men det gir jo ingen plager.

Skrevet

Når vi er unge så har vi annerledes bekymringer enn når vi blir voksne. Noen bekymrer seg for økonomien, for barna, alt vi ikke rekker, at vi ikke ser ut som ungdomsidealet lengre og så videre. Livet blir mer alvorlig for mange, og det kan gi slike plager du beskriver. Hormonelle endringer kan også komme inn.

Lag en liste over hva det er som gir deg glede, og så sørger du for å få eller gjøre litt mer av det hver dag.

Mer mosjon og bevegelse gir bedring av hodepine og lett angst hos ganske mange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...