Mary Poppins Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Grrr! Nå skal jeg på vorspiel om en halv time og det er øs-pøs regnevær! Det hadde i for seg ikke vært så ille hvis jeg bare ikke hadde glemt igjen den ENE paraplyen jeg eier i byen idag! Kommer til å bli gjennomvåt innen jeg ankommer vorspielet! Faan! 0 Siter
Gyda Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Drosje! Eller så har du et alternativ i å flytte hit øst for eden (som jeg har gjort). Solen skinner i dag også ... 0 Siter
Velouria Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Taxi, er beste alternativ i en sånn situasjon. Evt. kan du slenge på deg sydvest og en regnfrakk 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Søplesekk? Hehe jeg blir nok heller våt enn å fly rundt med en søppelsekk på byen! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Taxi, er beste alternativ i en sånn situasjon. Evt. kan du slenge på deg sydvest og en regnfrakk Det er bare det at det ikke er langt å gå, føler meg litt dum å bestille taxi for så kort distanse. Men akkurat nå tror jeg ikke jeg har noe annet valg egentlig, vil jo ikke se ut som en druknet katt på byen heller 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Drosje! Eller så har du et alternativ i å flytte hit øst for eden (som jeg har gjort). Solen skinner i dag også ... Det er bare det at det ikke er langt å gå, føler meg litt dum å bestille taxi for så kort distanse. Jepp jeg skal definitivt flytte østover igjen så fort jeg er ferdig med studiene, jeg liker nemlig ikke regn! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Ha med skift!! Have fun =) 0 Siter
Gyda Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Det er bare det at det ikke er langt å gå, føler meg litt dum å bestille taxi for så kort distanse. Jepp jeg skal definitivt flytte østover igjen så fort jeg er ferdig med studiene, jeg liker nemlig ikke regn! Ha det i alle fall hyggelig på byen! 0 Siter
amber sun Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Ha det gøy ikveld da, MP! ;-D Håper du tok en taxi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.