Gå til innhold

FU: skal du se film i kveld? Og drikke vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg enda, men jeg har lyst til å se en film. Vin har jeg ikke drukket på evigheter-skal jeg ta meg et glass eller to?:-)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Gyda

5

• Moraki

3

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Øl - og mere øl.

Og "Gamle Ole" - skarp ost.

Og kyllingvinger.

Og salat.

Og loff.

Skrevet

Klart du skal drikke vin! :-D

Kos deg og ha en fin filmkveld. *s*

Skrevet

Jeg synes det er en svært god idé å ta seg litt vin. :)

Skrevet

Jeg synes det er en svært god idé å ta seg litt vin. :)

Skal du se film eller drikke vin?

Skrevet

Klart du skal drikke vin! :-D

Kos deg og ha en fin filmkveld. *s*

Hva er dine planer for kvelden da? Vin eller film?

Skrevet

Øl - og mere øl.

Og "Gamle Ole" - skarp ost.

Og kyllingvinger.

Og salat.

Og loff.

Håper du får en hyggelig kveld.

Skrevet

Det er da ingenting å vurdere. Drikk vin!

Kanskje jeg skulle det? Hva skal du i kveld?

Skrevet

Ja da, siden du spør så blir svaret at du skal ta deg et par glass vin og se en god film.

Jeg drakk (litt mye) rødvin i går, i kveld blir det øl. Jeg har ikke sjekka filmene som går i kveld, men er det noe fristende så blir det det.

Skrevet

Hva er dine planer for kvelden da? Vin eller film?

Tror jeg sier jatakk, begge deler.

Nå har vi vært på regnværstur, og jeg fikk kjempelyst å se film

Tror jeg leier en film ikveld jeg :)

Og drikker vin. Men ikke så mye som igår ;-p

Skrevet

Ta deg en tur ned på videoshoppen og lei Sideways (hvis den har kommet ut i Norge ennå), og så nyter du et par flasker vin sammen med filmens skuespillere.

Skrevet

Her blir det film, vin og hjemmelaget pizza i kveld, så jeg synes absolutt du bør gjøre det samme :)

Skrevet

Tror jeg sier jatakk, begge deler.

Nå har vi vært på regnværstur, og jeg fikk kjempelyst å se film

Tror jeg leier en film ikveld jeg :)

Og drikker vin. Men ikke så mye som igår ;-p

Jeg drikker vin hver kveld.

Men jeg skal se på "Heartbeat" og Håkon Lie.

laguna1365380434
Skrevet

Ta deg en tur ned på videoshoppen og lei Sideways (hvis den har kommet ut i Norge ennå), og så nyter du et par flasker vin sammen med filmens skuespillere.

Den har jeg hørt godord om! Den skal jeg leie i kveld,om den er tilgjengelig på sjappa.Takk for at du minnet meg på det,da har jeg noe jeg kan gjøre!

:-)

Skrevet

Til filmeksperten SDD: Hva med Rolleskiftet med bl.a. Meg Ryan og Alec Baldwin på tevetre i kveld? Er den altfor lett (du er jo så befaren i filmverdenen, jeg tenkte bare å lene meg tilbake med pilsen og la meg underholde)?

Skrevet

Kanskje jeg skulle det? Hva skal du i kveld?

Hvem da? Hva jeg skal? Jeg skal ingenting jeg.. Sitter og drikker litt vin og ser på TV.

Skrevet

Den har jeg hørt godord om! Den skal jeg leie i kveld,om den er tilgjengelig på sjappa.Takk for at du minnet meg på det,da har jeg noe jeg kan gjøre!

Du må ha vin ved siden av.

Selv jeg ble vintørst av den filmen!

Jeg er faktisk vintørst ennå, noen uker etter at jeg så den...

Men jeg er litt usikker på om den finnes på dvd i Norge ennå. Sjekk det før du løper ned på videoshappa og får raserianfall fordi du mener jeg har lurt deg opp i stry. :)

Skrevet

Til filmeksperten SDD: Hva med Rolleskiftet med bl.a. Meg Ryan og Alec Baldwin på tevetre i kveld? Er den altfor lett (du er jo så befaren i filmverdenen, jeg tenkte bare å lene meg tilbake med pilsen og la meg underholde)?

Jeg tror ikke jeg har sett den, men jeg sitter her med TV3 og vurderer å se den.

Kvalitet eller ikke kvalitet: Det er Meg Ryan, for f... :)

laguna1365380434
Skrevet

Du må ha vin ved siden av.

Selv jeg ble vintørst av den filmen!

Jeg er faktisk vintørst ennå, noen uker etter at jeg så den...

Men jeg er litt usikker på om den finnes på dvd i Norge ennå. Sjekk det før du løper ned på videoshappa og får raserianfall fordi du mener jeg har lurt deg opp i stry. :)

;-) Skal sjekke det..Fikk den anbefalt av brutter,men han leier jo ikke videoene sine her til lands.. Har valgetmellom det og å reise på fest jeg holder mistenkt for å bli kjedelig og somdessuten er langt unna..Vin har jeg, så den biffen kan ordnes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...