ShitDiddelyDo Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 ;-) Skal sjekke det..Fikk den anbefalt av brutter,men han leier jo ikke videoene sine her til lands.. Har valgetmellom det og å reise på fest jeg holder mistenkt for å bli kjedelig og somdessuten er langt unna..Vin har jeg, så den biffen kan ordnes! :-) Sjekket det for deg. Den er i hvert fall å få kjøpt på dvd, så du kan trygt ta turen ned! 0 Siter
carma Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg er alene hjemme i kveld mens sambo er på byen så jeg tenkte jeg skulle se en film ja, men vet bare ikke hva enda... Rødvinen må jeg nok holde meg unna :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg tror ikke jeg har sett den, men jeg sitter her med TV3 og vurderer å se den. Kvalitet eller ikke kvalitet: Det er Meg Ryan, for f... Hehe. nettopp. Da blir det et forsøk på den, da. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Sjekket det for deg. Den er i hvert fall å få kjøpt på dvd, så du kan trygt ta turen ned! Takker & bukker! Da rusler jeg en tur etter den! Grei du! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Hehe. nettopp. Da blir det et forsøk på den, da. Handlingen høres jo regelrett latterlig ut, men Meg er fortsatt nummer 2 etter Angelina, så jeg får gi den en sjanse. Ser for øvrig at Bondevik nettopp har prøvd seg på Jolie. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/17/443689.html 0 Siter
Gjest vinfin Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg er alene hjemme i kveld mens sambo er på byen så jeg tenkte jeg skulle se en film ja, men vet bare ikke hva enda... Rødvinen må jeg nok holde meg unna :-) Da får du lage deg en god kopp te eller kakao! 0 Siter
Gjest vinfin Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Her blir det film, vin og hjemmelaget pizza i kveld, så jeg synes absolutt du bør gjøre det samme Jeg får gjøre det!:-) 0 Siter
serendipity Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 ta tre du,,, for sikkerhets skyld :-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 snufs, jeg har lyst på vin, men vi holder på å prøve å bli gravid, så jeg tør ikke. Dessuten har jeg så vondt i magen idag. Lurer på om det kan være blindtarmen. 0 Siter
Moraki Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Håper du får en hyggelig kveld. Du også :-) 0 Siter
carma Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Da får du lage deg en god kopp te eller kakao! Hmmm.. kjøpte en ny egyptisk te med ingefær og kanel i dag.. kanskje jeg skulle prøve den. Takk for tipset :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Skal nå se "Med hjartet på rette staden", men vinen gjemmer jeg til neste helg. Har ungene hjemme i kveld så da drikker jeg ikke. Men neste helg skal jeg feire at det er siste helgen alene på laaaange tider! ) 0 Siter
Gjest vinfin Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Hmmm.. kjøpte en ny egyptisk te med ingefær og kanel i dag.. kanskje jeg skulle prøve den. Takk for tipset :-) Den høres god ut! Prøv den!:-) 0 Siter
Gjest vinfin Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 snufs, jeg har lyst på vin, men vi holder på å prøve å bli gravid, så jeg tør ikke. Dessuten har jeg så vondt i magen idag. Lurer på om det kan være blindtarmen. God bedring! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Hehe. nettopp. Da blir det et forsøk på den, da. Det ble med forsøket, gitt, for der ble Meg mann, og tar man den platte dialogen med i betraktningen er grensen nådd for lenge siden! 0 Siter
Spirello Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Nei, ble nok ikke noe vin, ingen film heller.. Begynte å se på den på TVNorge, men så ringte mamma.. skravlesjuk. Lillegutt lå og sov på brystet mitt.. sovna midt i rapepausen. Før det lå vi i sofaen og så på internatet og spiste sjokolade, vel.. han sov da. Koser meg hjemme med babyen mens min kjære jobber sent. Neste lørdag skal jeg på helaften hos mormor, DA blir det vin! Gleder meg.. Men akkuratt nå trenger jeg verken film eller vin.. har verdens skjønneste gutt å titte på, og lukte på.. herlig! 0 Siter
Spirello Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Nei, ble nok ikke noe vin, ingen film heller.. Begynte å se på den på TVNorge, men så ringte mamma.. skravlesjuk. Lillegutt lå og sov på brystet mitt.. sovna midt i rapepausen. Før det lå vi i sofaen og så på internatet og spiste sjokolade, vel.. han sov da. Koser meg hjemme med babyen mens min kjære jobber sent. Neste lørdag skal jeg på helaften hos mormor, DA blir det vin! Gleder meg.. Men akkuratt nå trenger jeg verken film eller vin.. har verdens skjønneste gutt å titte på, og lukte på.. herlig! 0 Siter
sheba Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Nei, ble nok ikke noe vin, ingen film heller.. Begynte å se på den på TVNorge, men så ringte mamma.. skravlesjuk. Lillegutt lå og sov på brystet mitt.. sovna midt i rapepausen. Før det lå vi i sofaen og så på internatet og spiste sjokolade, vel.. han sov da. Koser meg hjemme med babyen mens min kjære jobber sent. Neste lørdag skal jeg på helaften hos mormor, DA blir det vin! Gleder meg.. Men akkuratt nå trenger jeg verken film eller vin.. har verdens skjønneste gutt å titte på, og lukte på.. herlig! Høres ut som den perfekte kvelden:-) bringer frem minner fra 3 år tilbake, da min yngste var så liten:-) Kos deg masse!! 0 Siter
Gyda Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det ble med forsøket, gitt, for der ble Meg mann, og tar man den platte dialogen med i betraktningen er grensen nådd for lenge siden! Samme her. Jeg bækka fort ut. 0 Siter
Gyda Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Handlingen høres jo regelrett latterlig ut, men Meg er fortsatt nummer 2 etter Angelina, så jeg får gi den en sjanse. Ser for øvrig at Bondevik nettopp har prøvd seg på Jolie. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/17/443689.html Herregud. Se det blikket fårete hans! (Og han har med 95% sikkerhet aldri hørt navnet hennes eller sett noen av filmene hennes - tror jeg da.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.