Gjest Alice in Sorryland Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Kjæresten min dro for å besøke sin døende mor i Italia for ca. ti dager siden. Familien hadde skikkelige problemer og han var veldig deppa og grudde seg for reisen. Vi traff hverandre i sommer så forholdet er nytt. Han forsikret meg før han dro at han ville noe med vårt forhold og at han var glad i meg, men at han var trøtt og sliten pga. mye problemer. Jeg har ikke hørt en kvekk siden han dro og nå er jeg lei meg og savner han. 0 Siter
carma Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Har du prøvd å ringe, sende sms/mail eller noe? 0 Siter
Gjest Alice in Sorryland Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Har du prøvd å ringe, sende sms/mail eller noe? Sendte en felles SMS for en stund siden til alle venner, men ikke noe privat til ham. 0 Siter
carma Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Sendte en felles SMS for en stund siden til alle venner, men ikke noe privat til ham. Da skjønner jeg ikke helt hva du er lei deg for...? :-) Han er og besøker sin mor på dødsleiet(!!), og du er furten fordi han ikke viser deg oppmerksomhet? Det bør vel heller være du som ringer eller sender en melding og spør hvordan det går med han!? 0 Siter
Gjest Alice in Sorryland Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Da skjønner jeg ikke helt hva du er lei deg for...? :-) Han er og besøker sin mor på dødsleiet(!!), og du er furten fordi han ikke viser deg oppmerksomhet? Det bør vel heller være du som ringer eller sender en melding og spør hvordan det går med han!? Jeg er ikke furten, jeg er lei meg. Jeg har vært mye syk og på sykehus og har sendt felles SMS til alle. Er kommet hjem og har laptopen i senga, og vurderer om jeg skal sende han SMS eller vente på at han gjør det. Det er ikke lett å trenge seg på i slike situsjoner. 0 Siter
carma Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg er ikke furten, jeg er lei meg. Jeg har vært mye syk og på sykehus og har sendt felles SMS til alle. Er kommet hjem og har laptopen i senga, og vurderer om jeg skal sende han SMS eller vente på at han gjør det. Det er ikke lett å trenge seg på i slike situsjoner. Å bry seg om kjæresten sin er vel ikke å trenge seg på? Selvfølgelig kan du sende han en sms og si at du tenker på han og lurer på hvordan det går. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg er ikke furten, jeg er lei meg. Jeg har vært mye syk og på sykehus og har sendt felles SMS til alle. Er kommet hjem og har laptopen i senga, og vurderer om jeg skal sende han SMS eller vente på at han gjør det. Det er ikke lett å trenge seg på i slike situsjoner. Hva om han sitter i Italia og lurer på hvorfor du ikke engang har sendt ham en sms og spør hvordan det går?? 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg er ikke furten, jeg er lei meg. Jeg har vært mye syk og på sykehus og har sendt felles SMS til alle. Er kommet hjem og har laptopen i senga, og vurderer om jeg skal sende han SMS eller vente på at han gjør det. Det er ikke lett å trenge seg på i slike situsjoner. Å sende en SMS til en KJÆRESTE som er hos sin mor på dødsleie er ikke å trenge seg på!!!! Hvis du mener det må det være noe feil med DEG. Det er jo han som har grunn til å lure på deg og ikke omvendt! Sannsyngligvis lurer han på å kutte deg ut på grunn av denne rare reaksjonen din. Ingen vil vel ha en kjæreste som ikke stiller opp. Og så er DU lei deg pga at han ikke har svart. Mora hans er dødssyk, han har vel annet å tenke på! 0 Siter
Gjest hvaskjera Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Enten så venter han på at du kanskje skal vise han litt medfølelse i en tung tid, eller så var dette en unnskyldning / hvit løgn på å komme seg vekk .... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Og du har ikke ringt han for å høre hvordan stakkaren har det??? Jaja... 0 Siter
Gjest Alice in Sorryland Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Og du har ikke ringt han for å høre hvordan stakkaren har det??? Jaja... Jeg har faktisk prøvd å ringe, men han har ikke tatt tlf. Jeg vet ikke om han har mobilen med seg, og andre muligheter har jeg ikke. 0 Siter
Gjest Alice in Sorryland Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Å sende en SMS til en KJÆRESTE som er hos sin mor på dødsleie er ikke å trenge seg på!!!! Hvis du mener det må det være noe feil med DEG. Det er jo han som har grunn til å lure på deg og ikke omvendt! Sannsyngligvis lurer han på å kutte deg ut på grunn av denne rare reaksjonen din. Ingen vil vel ha en kjæreste som ikke stiller opp. Og så er DU lei deg pga at han ikke har svart. Mora hans er dødssyk, han har vel annet å tenke på! Han har ikke svart på noen SMS, og jeg var på sykehus og veldig syk. Han svarer heller ikke når jeg prøver å ringe og jeg vet ikke om han har mobilen med seg. Det er sikkert greit å forestille seg at jeg ringer midt i en narkose for å høre hvordan hans syke mor har det. 0 Siter
Gjest Alice in Sorryland Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hva om han sitter i Italia og lurer på hvorfor du ikke engang har sendt ham en sms og spør hvordan det går?? Jeg har sendt SMS og prøvd å ringe. Selv om de første SMSene var felles til alle etter at jeg våknet opp av narkosen så kunne han ha svart. Kanskje han ikke har tatt med seg mobilen? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg ser at du får litt pepper her. Men jeg mener at hvis du har ligget i narkose og han ikke har ringt deg for å høre hvordan det går med deg så er det utrolig dårlig gjort - det går ikke ann! Uansett om han har en syk mor eller ikke burde han ta seg tid til å høre hvordan det går med kjæresten sin. Dessuten er det dårlig gjort å ikke informere deg hvordan tilstanden til moren hans er, for det er jo vanlig at man ringer å forteller kjæresten om sånt, det burde jo være i en sånn situasjon at han trenger deg mest. Og hvis du har ringt pluss sendt sms uten at han tar kontakt så er det nok en gang dårlig gjort! Gå deg en tur, dra til noen venniner, prøv ihvertfal å finne på noe så du får litt annet å tenke på 0 Siter
Gjest Alice in Sorryland Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg ser at du får litt pepper her. Men jeg mener at hvis du har ligget i narkose og han ikke har ringt deg for å høre hvordan det går med deg så er det utrolig dårlig gjort - det går ikke ann! Uansett om han har en syk mor eller ikke burde han ta seg tid til å høre hvordan det går med kjæresten sin. Dessuten er det dårlig gjort å ikke informere deg hvordan tilstanden til moren hans er, for det er jo vanlig at man ringer å forteller kjæresten om sånt, det burde jo være i en sånn situasjon at han trenger deg mest. Og hvis du har ringt pluss sendt sms uten at han tar kontakt så er det nok en gang dårlig gjort! Gå deg en tur, dra til noen venniner, prøv ihvertfal å finne på noe så du får litt annet å tenke på Takk for svar. Jeg er enig i at jeg synes de andre er for kritiske på meg. Det er ikke uvanlig at kvinner kritiserer andre kvinner mest. Jeg kan ikke gå turer eller dra noen steder, men jeg har venner og familie rundt meg. 0 Siter
petter smart Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Viktige ting skal ikke tas på SMS, da en aldri vet om den kommer fram. Kanskje har han ikke med mobilen, kanskje får han ikke mottatt SMS. Er det ingen andre du kan ringe der nede for å prøve å få tak i han? 0 Siter
Gjest Alice in Sorryland Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Viktige ting skal ikke tas på SMS, da en aldri vet om den kommer fram. Kanskje har han ikke med mobilen, kanskje får han ikke mottatt SMS. Er det ingen andre du kan ringe der nede for å prøve å få tak i han? Nei det er ingen andre, jeg må vente og se. Det var mye problemer i familien og jeg har en mistanke om at han stenger seg av nå. Vårt forhold er ganske ferskt og hvis han vil være i fred så må han få lov til det. Enten har han ikke tatt med mobilen eller han har slått den av for å få fred. Godt er det ikke, det skal være sikkert og vist, og det svir at han ikke bryr seg om hvordan det går med meg når jeg har vært så mye syk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.