comomilla Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jeg er sammen med verdens nydeligste gutt. han er godt likt av alle, har et pent utseendet, tar seg god utdanning, og behandler meg bra..men vi har den siste tiden kranglet en del. og til tider føler jeg at vi ikke har noe forhold mer..jeg er usikker på hva jeg skal gjøre, for det er denne mannen jeg har ønsket å være sammen med resten av livet, og ønsker det fremdeles. har vært sammen i 3,5 år, er samboere og studerer i utlandet. vært samboer en god stund. jeg trives ikke her jeg studerer i det hele tatt, han takler situasjonen mye bedre enn meg.. jeg er veldig negativ når jeg er her nede, dvs 10 mnd i året, og ofte lei meg. jeg vil at forholdet skal fungere, men tror mine problemer rett og slett overskygger det pos vi har, og gjør ting neg. at jeg har for mye med meg selv, til at jeg klarer å være to på en måte. krangler om småting, men kan og ha det kjempe kost til tider. han tar mye nærkontakt, elsker å kose og er veldig glad i meg. jeg er ekstremt glad i han og. har lite sexliv, tilnærmet ikke i det hele tatt..hva kan jeg gjøre? hva bør jeg gjøre? til sommeren vil vi komme oss litt vekk fra her vi studerer, mest sannsynlig hjem igjen, noe jeg ser fram imot. føler jeg lever på det som skal skje i fremtiden hele tiden, er på en måte redd for det som skjer her og nå med utlandet, nye ting osv. har bodd her 1 år nå. og har vært til tider deprimert, men har ingen annen mulighet foreløbig siden dette er stedet jeg kan utdanne meg til drømmen min som jeg har hatt i 14 år.. håper noen har noen gode råd... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198840-problemer-i-forholdet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sett tidsaspektet i perspektiv. Forestill deg ett år frem i tid, at du da er kommet tilbake til Norge, og ser tilbake på det du føler nå. Se at du hadde det vondt, men du holdt ut, nå er du tilbake og nå har du tatt drømmeutdannelsen din. Se også 30-40 år frem i tid og tenk det samme. Du har det vondt nå, det har vart lenge og det vil vare lenge ennå, men i et helt liv er det ikke så lang tid. Du vil være glad og stolt over at du holdt ut og nådde målet ditt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198840-problemer-i-forholdet/#findComment-1405157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angelina999 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei! Du blir vel nesten nødt til bare å holde ut da om det er drømmen din du prøver å nå. Hvor er det dere er i verden da? Så galt kan det vel ikke vere, men skjønner godt om du har hjemlengsel. Du må ihvertfall unngå så godt du kan å vere avvisende mot kjæresten din selv om du er deprimert til tider, da kan man plutselig bli sittende igjen alene. Og det vil man ikke. Lykke til! "Always look on the bright side of life,,,plystre plystre..." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198840-problemer-i-forholdet/#findComment-1405179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.