Gå til innhold

Xn sin oppførsel

Anbefalte innlegg

Natt til i går så hentet jeg min bror,han prøvde hoppe ut av bilen i farta.

Fordi han skulle ta livet sitt.

Han mente det,skjærte seg da han kom hjem.

Ringte sykebil osv

Dro hjem og var fortvila,ringte xn.

Han svarte ikke,skrev mld at jeg liksom hadde ringt feil,for jeg skulle ringe ei venninde for min bror nesten hadde tatt sitt liv.

På dagen i går så sendte ei annen venninde til han mld om det samme.

Ikke hørt noe fra han,syns dette såret meg enda mer.

Vært slutt ca 14dager

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198868-xn-sin-oppf%C3%B8rsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hvis om atte

Det er jo slutt mellom dere, selv om det bare er 14 dager siden.

Hvor lenge har dere vært sammen før det ble slutt ?

Det var jo lørdag igår, kanskje han ikke har kommet hjem fra by`n enda, kanskje det ikke passer å svare deg, kanskje kanskje .....

Xn sin oppførsel? Det er vel ikke Xn som oppfører seg, det er broren din som oppfører seg.

Din X er din X og har ikke noe med hverken hva du eller hva din bror foretar seg. Egentlig burde du kunne ha nok integritet overfor din bror at du ikke sender SMS i hytt og pine for å fortelle at han har prøvd å ta sitt liv.

Vær en støtte for din bror nå, bruk venninner om du trenger trøst, og drit i din X.

Annonse

Underlig at du er opptatt av din eks' oppførsel når din bror tydeligvis er i en krise.

For det første burde du ha respekt nok for din bror til ikke å involvere andre i denne situasjonen om det ikke var helt nødvendig. For det andre burde du holde din eks utenfor dette. For det tredje burde dine tanker om din eks' oppførsel i denne saken være helt irrelevant: Tenk heller på hva du kan gjøre for din bror!

Gjest fghjdsa civbvn xc

Du har tydelig kjærlighetssorg pga av x-en, og er ikke kommet over han ennå (to uker er jo også veldig kort tid). Jeg skjønner godt at du ønsker at han kunne komme å trøste og/eller hjelpe deg i en vanskelig situasjon når du har det fælt.

Men han er en x.

Det kan hende han ikke har kommet over deg, og vil holde seg langt unna for ikke å bli såra.

Det kan hende han ikke bryr seg.

Det kan hende han har mista mobilen.

Anrageligvis tenker han på deg og bryr seg om hvordan det går med deg, han tror bare ikke det kommer noe godt ut av at han tar kontakt i en slik vanskelig situasjon. For han er IKKE din nærmeste venn, støtte og trøst lenger. Det må noen andre være nå.

Håper det går bra med broren din og deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...